donderdag 18 maart 2010

Iedereen bedankt en Beautiful Blogger Award

Ik wil iedereen bedanken voor alle leuke reacties die ik afgelopen week gekregen heb!
Er waren een paar blogs die ik af en toe las. Maar een paar weken geleden ontdekte ik pas dat er veel meer leuke creatieve blogs te vinden zijn. Ik ben altijd wel iets aan het knutselen en het leek me leuk om dat met anderen te kunnen delen. Alleen had ik niet echt verwacht dat er al zo snel reacties zouden komen en dat het weblog ook al volgers zou krijgen.


Esther verraste me zelfs met de Beatiful Blogger Award. Esther bedankt voor deze eer!
Deze award mag ik op mijn beurt weer doorgeven aan 7 andere bloggers. Alleen vind ik dat ik nog te kort in bloggerland ben om hem door te geven. Dat doe ik dus niet.

Verder is het de bedoeling om 7 dingen over jezelf te vertellen.
Oei wat lastig, ik zal mijn best doen
1 Ik heb 2 dochters (bijna 4 jaar en 2 jaar), die nu ook al gek op knutselen zijn.
2 Ik ben gek op taartjes en cupcakes maken en zoek daar steeds gelegenheden voor.
3 Ik ben niet echt een ochtendmens.
4 Ik haal alles overhoop als ik aan het knutselen ben en ben daardoor voortdurend aan het opruimen.
5 Ik heb een zwak voor allerlei hobbymateriaal, met als gevolg dat ik jaren vooruit kan.
6 Ik ben 2 weken geleden begonnen met een naaicursus
7 Ik ben verslaafd aan koffie.

Groetjes,
Lia

1 opmerking:

  1. Ik mis dan nog:
    8. En mijn man vindt dit allemaal maar goed...

    BeantwoordenVerwijderen