maandag 29 maart 2010

Paaskijkkastje


Was ik toch bijna vergeten mijn paaskijkkastje in de woonkamer te zetten. Het kastje staat gedurende het jaar in een hoekje in mijn hobbyruimte. Elk jaar zet ik het 1 of 2 weken voor Pasen in de woonkamer.
Ik heb er vanmiddag weer even lekker aan zitten rommelen. Schoongemaakt, en nog wat zitten schuiven om de nieuwe mini's van het afgelopen jaar een plekje te kunnen geven.



In het kastje staan zelfgemaakte mini's, maar ook swapjes (zelfgemaakte mini's die geruild zijn) en dingen die gekocht of gekregen zijn. Ik blijf het leuk vinden om te zien hoe poppenhuisprojectjes die 'af' zijn in de loop van de jaren toch blijven veranderen. 

Groetjes,
Lia

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kastje en zo vrolijk.Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUPER, dat heb je mooi gemaakt! fijne dag, Else

    BeantwoordenVerwijderen