dinsdag 13 april 2010

Cupcakes tracteren

Afgelopen zaterdag tracteerde Sanne op de korfbal. Ze mocht weer zelf kiezen wat ze wilde tracteren. Lang hoefde ze er niet over na te denken; cupcakes. Ze had een keer een foto van cupcakes gezien met het logo erop van een voetbalclub. Op haar tractatiecupcakes wilde ze het logo van de korfbalvereniging.

Dit zijn ze geworden. Cupcakes van mix voor amandel wonder cake. Bekleed met fondant met erop een logo van icing sheet dat ik had laten printen.


Helaas ben ik vergeten een foto te maken van de cupcakes verpakt in de leuke zakjes. Ik was erg nieuwsgierig naar de reacties, omdat de tractaties die Sanne krijgt meestal uit snoepjes bestaan. Maar er werd meteen enthousiast geroepen dat het cakejes waren en even later: cool het logo staat erop. En Sanne was zo trots, die vertelde aan iedereen dat haar mama ze zelfgemaakt had en kwam me zelfs nog een knuffel geven en zeggen dat ze lekker en mooi waren.
En dan is het toch helemaal niet erg dat je de avond ervoor nog laat aan het bakken en decoreren was.

Groetjes,
Lia

7 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat zien die er mooi en lekker uit ik kan me voorstellen dat ze het leuk vonden om zo
    getracteerd te worden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm lijkt me erg lekker en wat een leuk idee.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige traktatie!! Ze zien er mooi en lekker uit.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,

    Wat een leuk idee!! En ze zien er zo mooi uit.
    Zeker met zo'n logo erop!Is dat ook eetbaar?

    Goed hoor!!

    En tot laat bezig?? Heel normaal!

    Ik maakte toen de kids klein waren ook alles zelf, en nog! Dat geeft zoveel voldoening, als ze het dan ook nog leuk vinden.
    Is het helemaal goed !!

    Fijn weekend alvast,

    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er mooi en lekker uit!!!
    Ik begrijp de knuffel die je kreeg wel....dubbel en dwars verdiend !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thea, ja het logo is ook eetbaar. Het zit er meer op als decoratie als voor de smaak. Maar ik vind dit wel lekkerder en mooier als ouwel waar je ook wat op kan laten printen.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HoiSanne en Lia,
    Wat een leuke En lekkere tractatie!!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen