vrijdag 30 april 2010

Fijne Koninginnedag


Vanmorgen vroeg zochten de meiden hun favoriete kroontje uit en ze lopen er nog mee rond. Geweldig vind ik dat. Op de vrijmarkt kregen ze wel heel erg veel complimentjes over hun kroontjes en ik kreeg allerlei vragen. En er werd zelfs gevraagd of ik ze ook verkocht.  Ik loop nog steeds te glunderen, al die leuke reacties. En dat terwijl ik bij een eventuele volgende meerdere dingen anders zou doen.

Ik ben helaas niet tegen hobbymateriaal aangelopen, maar ben wel erg blij met de leuke opbergdozen die ik gescoord heb. Dat is al meer dan andere jaren. Anders kom ik enkel met ladingen speelgoed thuis.

Ik hoop dat iedereen een leuke Koninginnedag heeft/gehad heeft. Het blijft 1 van mijn favoriete dagen om de leuke gezellige sfeer die erbij hoort.

Groetjes,
Lia

6 opmerkingen:

  1. Wat schattig en ze zien er gezellig en lief uit. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien ze er schattig uit met die prachtige kroontjes!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie wil nou niet met zo'n mooi kroontje gezien worden op koninginnendag....Kan de reacties van de mensen op de vrijmarkt wel begrijpen hoor, ze zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige foto van je meisjes. kan goed begrijpen dat je zoveel leuke reacties kreeg hoor. Ze zijn werkelijk geweldig!!!!
    Mij is gevraagd of ik kronen wil maken voor verjaardagen. Ben benieuwd. Heb jij zelf het patroon ontworpen of had je een voorbeeld als ik vragen mag?
    Fijn weekend verder,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, die koppies. Wat heerlijk, leuke kroontjes ook zeg!
    Van mij mag het elke dag Koninginnedag zijn, elke dag rommelmarkt ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ester, ik had een kroontje dat ik wat jaartjes terug gekocht had als uitgangspunt genomen. Alleen had mijn voorbeeld 3 punten. Ik heb er 2 bijgetekend. Toen toch nog maar wat puntjes verhoogd zo dat ze in grote op en aflopen. Zodat het een beetje meer tiara-achtig werd. Tja en toen was er weinig over van het oorspronkelijk ontwerp.

    Bij een volgende zou ik denk ik de kroon minder hoog en de punten wat ronder maken.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen