dinsdag 27 april 2010

Jarig voelen


Ik ben nog niet zo lang bekend met blogs, laat staan met give away's. Maar ik heb nu al mijn allereerste give away gewonnen. En niet zomaar eentje, maar de prachtige Cath Kidston give away van Ester van Pierelantijnjes. Is het niet prachtig! Bovenstaande foto komt van Pierelantijntjes.

En ik ben niet de enige die al die mooie pakjes leuk vond en nieuwsgierig was naar al dat moois.




Ik heb al het moois meteen veilig gesteld voor de grijpgrage vingertjes die wel heel graag met de aardbeitjes en babouska poppetjes zouden willen spelen. Het notitieblok laat ik nog even op mijn plankje staan, voordat ik het ga gebruiken.




De mooie hanger en kaart hangen aan de kaartenhanger. En met het muziekpapier ga ik nog wat leuks doen. Na het eten ga ik samen met mijn meiden de zaadjes zaaien. Zullen ze vast prachtig vinden.

Ester, bedankt voor de schitterende give away. Ik ben er ontzettend blij mee.

Groetjes,
Lia

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spulletjes heb je gekregen, Lia!!

    Je boft maar!

    Ik hoop dat je er heel veel plezier van hebt!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een big smile op de foto, geweldig!
    Ik ben blij dat je het leuk vind hoor. Het is je van harte gegund. Veel plezier ermee, en nog een hele fijne avond.
    Lieve groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia, nou in één woord schitterend zeg het was ook een leuke give-away. En wat heb je het leuk opgesteld allemaal, gezellig, Volg je al een tijdje, kom je ook es bij mij langs, dat zou ik leuk vinden. Groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke spulletjes heb je gekregen!!!!!!1wat za je meisje ervan genieten ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd, je hebt er een leuk geheel van gemaakt nu maar lekker genieten, groetjes Esther.,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent een boffert!!! Leuke spulletjes allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen