vrijdag 9 april 2010

Lenteslinger


De paasslinger van Septemberspring vond ik zo leuk om te maken, dat ik nu ook de lenteslinger gemaakt heb. Wat jaartjes terug vond ik het erg leuk om te naaldvilten, maar met lapjes vilt werken was er toen niet van gekomen. Dit is mijn 2e werkje met vilt, en ik ben bang dat ik er weer een nieuwe hobby bij heb.

In de gang hebben we een lange ketting met knijpertjes hangen. Aan de ketting hangen de knutselwerkjes van de kinderen. Alle paaswerkjes heb ik opgeruimd. De slinger is er aan opgehangen en nu maar hopen dat het snel weer vol hangt met prachtige vrolijke lentewerkjes.


Groetjes,
Lia

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n nieuwe hobby erbij!!
    En dan ook nog zo'n leuke ;-))
    Je lente slinger is erg mooi geworden zo met de kraaltjes erbij!
    Fijn weekend!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whow wat leuk zeg! erg origineel.
    Het ziet er toppie uit.
    En het lijkt me erg leuk om er een te maken.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk een nieuwe hobby, je slinger is erg mooi geworden vooral met de kraaltjes.
    Fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    Bedankt voor je bezoek en het plaatsen van een link. Ik zit helemaal goed op jou blog, zie ik!
    Allemaal prachtige zelfgemaakte spulletejs. En die taarten..... Te mooi om aan te snijden zeg!
    ik ga jou ook volgen hoor!
    Fijne week,
    lieve groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je er weer een hobby bij hebt!! een leuke hobby! Mooie lenteslinger!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen