donderdag 29 april 2010

Oranje boven


Ik schreef al eerder dat ik graag stoffen oranje kroontjes wilde maken. Het ging niet zo soepeltjes als gehoopt, maar ze zijn toch nog 1 dag voor Koninginnedag afgekomen.

Eigenlijk had ik wat anders bedacht, maar ik moest daarvan af stappen omdat ik niet aan meerdere oranje stofjes kon komen. Na een middag winkelen en heel wat marktkramen met stof en een grote stoffenwinkel gezien te hebben, was de buit helaas maar 1 oranje lapje.
Maar ben toch blij met het resultaat. Nu maar hopen dat mijn dochters ze ook leuk vinden en morgen een kroontje willen dragen.

Iedereen alvast een leuke Koninginnedag toegewenst!
Lia

2 opmerkingen:

  1. Wauw ze zijn super geworden, wat zullen je dochters er morgen mooi bij lopen. fijne dag ook voor morgen. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook een fijne koninginnedag morge, écht gaaf zijn ze geworden.
    groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen