dinsdag 20 april 2010

Toverstafjes

Er wordt hier heel wat afgetoverd. Helaas hebben de plastic toverstafjes bij ons geen lange levensduur.
Een half jaar geleden bedacht ik dat ik zelf wel wat kon maken. Alleen vroeg ik me wel af of mijn toverstafjes volgens de meiden net zo goed zouden kunnen toveren als de plastic bling bling uit de winkel.

Sanne was enthousiast en wilde een toverstok in de vorm van een vlinder. Want ze is gek op Tati de toverfee van de sprookjescamping en die heeft een vlindertoverstok.




Zelf leek een toverstof in de vorm van een hartje me wel erg leuk voor Isa.


En om de laatste toverstaf moet ik erg lachen. Gemaakt van een boomstammetje. De toverstaf is eigenlijk te zwaar en groot geworden, en o zo kitsch. Maar het is wonder boven wonder de grote favoriet van mijn meiden.


Alle toverstafjes zijn versiert met belletjes, zodat er tijdens het toveren een lief gerinkel te horen is.
En gelukkig kan ik vertellen dat er al veel mee gespeeld is en dat ze een groot succes zijn.

Vanmiddag heb ik 2 loszittende bloemetjes en een belletje vastgelijmd. Wat is een lijmpistool toch een uitvinding, het lijmt super. Want tot mijn grote verbazing, was dit alles dat er na een half jaar spelen aan mankeerde.


Groetjes,
Lia

9 opmerkingen:

  1. Wat zijn die leuk geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze ontzettend mooi en wat een leuk idee om te maken.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je compliment op mijn blog maare....je kan er zelf ook wat van hoor!!! Hartstikke leuke, stevige toverstafjes, goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk idee en lekker allemaal een andere geweldig. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze toverstafjes mogen er ook wezen hoor!!!
    Het hartje en de vlinder vind ik erg mooi.
    De belletjes die ikzelf ook heb gebruikt maken inderdaad een erg leuk (tover) geluid.
    Bedankt voor je berichtje, gr.Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee!! En ik kan het me helemaal voorstellen dat je roze favouriet is,ha,ha.
    En het getinkel maakt het toveren helemaal af!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk en ik snap dat ze de roze favoriet is!
    Groetejs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk die toverstafjes! Kan me voorstellen dat je meiden daar graag mee spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Lia,
    Er staat een verrassing voor je op mijn blog.
    Kom je even kijken?
    lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen