vrijdag 16 april 2010

Zomerslinger


Ja, ik zei het al. Ben gevallen voor deze slingers van vilt. De zomerslinger heb ik nu ook gemaakt. Mmm aardbeitjes, ben ik gek op.
En nu ligt er al weer van alles op me te wachten om mee verder te gaan. Winkelmeubels voor in mijn schaal 1:12 berenwinkel. De patroontjes van de aardbeien, appels en peren van Tilda. Vind de stofjes die ik heb liggen er toch niet leuk voor, dus dat wordt nog op stofjesjacht. En een grote grenen plank met daarop een afgetekende boom.
Ik ben nog steeds zo blij met mijn houten decoratieboompjes, dat ik daarvan een grote versie wil hebben. Daar zouden de appels en peren van Tilda weer perfect in passen.
Nu nog even moed verzamelen om de boom uit te zagen en schuren.
Oh ja en ik heb ook al de delen voor de vilten Sinterklaasslinger in een doosje liggen.
En dan probeer ik niet te denken aan alle andere projectjes die in doosjes of in een hoek van de zolder liggen te wachten tot ik ze weer tevoorschijn tover.
 
Ik hoop van de week ook nog te slagen voor mooie oranje of gouden stof om kroontjes van te maken voor mijn meiden voor Koninginnedag. De stoffen kroon die ik een paar jaar geleden bij de Hema kocht had het vorig jaar niet overleefd. Ik moet nog heel goed zoeken waar ik die gelaten heb, zodat die als voorbeeld kan dienen. Maar mocht iemand een patroon online weten, hoor ik dat heel graag! 
 
Groetjes,
Lia

4 opmerkingen:

  1. Leuke slinger hoor. Ja ook hier liggen er nog tal van onafgemaakte projectjes.
    Ik heb helaas geen patroon van een kroon voor je.
    Fijn weekend,
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie slinger,Ik ken dat van alles klaar liggen om te maken en dan nog ons huishouden enz maar toch leuk dat we dit allemaal doen en kunnen toch. fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi die slinger, lekker zomers al zo met die leuke aardbeitjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je zomerslinger is mooi!! Leuk ook die kralen er tussen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen