vrijdag 7 mei 2010

Happy 101 award

Esther van Hobby Es en Stina van Watersteeg verrasten me met de Happy 101 Award.
Meiden bedankt voor de award, wat leuk dat er aan mij gedacht wordt!

Ik begrijp dat het de bedoeling is wat dingen te noemen waar ik blij van word.
Hier is mijn lijstje.

* Heel afgezaagd, maar o zo waar; kusjes, knuffels en de lachende gezichtjes van mijn dochters
* Ik had bij een vorig lijstje mijn man niet genoemd, en daar veel commentaar op gekregen.
Dus schat, jou vergeet ik niet. Jij maakt me ook nog steeds na al die jaren heel gelukkig.
* Koffie en chocola en het liefst die 2 samen.
* Knutselen en bakken. Lekker bezig zijn en even nergens anders aan denken.
* Nieuwe hobbyspulletjes en bakspulletjes
* Het zonnetje, vrolijke mensen en spelende kinderen
* Kleine verrassingen. Of het nou een complimentje is, een leuke reactie op mijn blogje of een spontaan cadeautje

Gelukkig is een heel verrassend lijstje geen vereiste voor de award.
Ik wil meteen van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die de moeite neemt om mijn blogjes te lezen en vooral bedanken voor alle lieve reacties. Eigenlijk is de award voor jullie!

Groetjes,
Lia

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je happy award, zo leuk om te lezen waar je happy van wordt ;-)
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je er twee gekregen hebt en leuk te lezen waar jij vrolijk van word. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia, Wat leuk dat je mij gaat volgen.
    We worden van dezelfde dingen blij lees ik. Ook ik ben gek op koffie & chocolade MMMMMMMMMM!
    Groet Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Award en wat een leuke aardbeitjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je Award.

    Wat een leuk blog heb je ik zal hem met plezier volgen.

    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen