dinsdag 4 mei 2010

Mmmm aardbeien


De meiden en ik zijn dol op aardbeien. Een mandje met stoffen aardbeitjes leek me daarom extra leuk.
Het aardbeienpatroontje van Tilda heb ik verkleind. Voor het patroondeel van het kroontje heb ik een kroontje van een echte aardbei genomen. En deze uit vilt geknipt.
Het was een leuk werkje en ik ga nog even ermee door, omdat ik er ook nog wat bij een cadeautje wil stoppen.

Tussen de aardbeitjes door, kan ik me ook weer lekker uit gaan leven op taartjes. Zaterdag ben ik jarig en zondag is het moederdag. Dat wordt dus 2 keer taart.


Groetjes,
Lia

9 opmerkingen:

  1. Hele leuke aardbeitjes hoor. ooh ga je weer van die mooie taarten maken? Ben benieuwd,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmm lekker zulke mooie rode aardbeitjes. Ik kreeg vandaag een award en geef hem aan jou door voor je leuke reacties fijne verjaardag zaterdag. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat zien die er leuk uit!
    Echt heel leuk om op je keukentafel te hebben :D
    Ben al reuze benieuwd naar je taarten ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er weer mooi uit, leuk gedaan hoor. succes met de taarten maken. Volg je al een tijdje, kom je ook es even bij mij aan, dat zou ik leuk vinden. fijne avond gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ziet dat er ontzettend leuk uit zeg helemaal super,
    en tja taart wie houd daar nu niet van mmmmmm
    fijne verjaardag en moederdag toegewenst
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia, je hebt een award van mij gekregen, die heb jij verdiendt. Kom je hen even ophalen. Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,
    Wat een vrolijke aardbeien, ik hou daarvan en van de zomer.
    Groet Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Njammie njammie, laat maar komen die aardbeitjes :)

    BeantwoordenVerwijderen