vrijdag 11 juni 2010

Hup Holland Hup

Voor afgelopen week had ik zoveel knutselplannen, maar kwam er helaas niet aan toe. Maar komend weekend maak ik tijd vrij voor alle leuke creatieve blogs die ik volg. En hoop ik in elk geval 1 leuke oranje broche te kunnen maken. Dat moet toch kunnen lukken.


Ik kreeg het verzoekje om voor een kinder oranje feestje cupcakes te maken. Dat is veel te leuk om te weigeren, dus meteen enthousiast ja geroepen en tijd ervoor gemaakt.
Ik had dit keer voor fondant gekozen. Geen goede keuze. Ook al is het weer minder, in huis is het nog steeds broeierig. En een warm huis en werken met fondant zijn niet zo'n goede combi. Het gaat kleven en rekt uit. Maar ondanks dat het lastig werken was, en het strakker had gekund, ben ik blij met het totaal.

Groetjes,
Lia

12 opmerkingen:

  1. o wat een ontzettend mooi cupcakes zonde om van te eten
    hoop dat je dit weekend tijd hebt om te knutselen .
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuuuw wat ziet dat er lekker uit zou er
    zin in krijgen

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MMMMMM wat heerlijk, en natuurlijk super gemaakt, net als de berencakes.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow wat knap gedaan zeg.mmmmmmmmmmziet er erg lekker uit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt prachtig geworden, en die kleien strikjes van fondant, knap hoor!
    Fijn weekend!
    Groetejs Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als ze smaken zoals ze er uit zien dan is het zeker goed. Ik moet binnenkort ook maar iets typisch Hollands op mijn blog zetten.
    Groet, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De cakejes zien er super uit!
    Groetjes vab Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastisch....heel mooi, zonde om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mooie cakejes zonder om ze op te eten. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige creatie's maak je!
    Prachtig gewoon!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je hier goed in !!! Super.
    Fijne dag , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kwam bij toeval op jouw blog terecht. Wat een leuke en vooral lekkere dingen maak je Lia! Echt helemaal leuk! Heb afgelopen week voor het eerst zelf een taart gemaakt, echt verslavend!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen