woensdag 7 juli 2010

Taartjes en cupcakes

Ik ben zo blij met alle leuke reacties die ik steeds weer mag krijgen. Super dat daar de moeite voor wordt genomen! Bloggen stond even stil, en helaas is lekker creatief bezig zijn er ook aardig bij ingeschoten. Het enige dat wel steeds af kwam waren mijn taartjes en cupcakes. Die kan je nou eenmaal niet een week in de hoek gooien.
De vakantie staat voor de deur en voor na de vakantie zit ik in elk geval weer boordevol met ideetjes.

Voor het vriendinnetje van mijn dochter maakte ik deze barbie-taart. Hij glitterde mooi, maar helaas komen de glitters niet goed op de foto over.


Een aardigheidje voor mijn moeder.


Een cadeautje om de koop van een huis te vieren.


En deze beesies taart mag mijn man morgen meenemen naar kantoor.


Voor iedereen bij wie de vakantie voor de deur staat, alvast een hele fijne vakantie!

Groetjes,
Lia

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige taarten allemaal, krijg er gelijk trek van.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwieeeeeeeeeeee dat ziet er schitterend uit zeg.

    Gr. Mieke

    http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende taarten heb je gemaakt, ze lijken me heeeeerrrrlijk fijne vakantie groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie taarten, daar zet je toch geen mes in, zonde!!!
    grt. Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben werkelijk sprakeloos...wat mooi, ze zijn prachtig geworden en zullen vat erg lekker smaken!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende taarten het zijn
    echte kunstwerken

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh héél leuk! Die barbie-taart is prachtig! En Hup Holland Hup!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mmmm wat een prachtige taarten heb je gemaakt helemaal geweldig, knap hoor
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hmmm die zien er heerlijk uit!
    En die onderste vind ik super leuk :D
    En het vriendinnetje van je dochter zal wel super blij geweest zijn met zo'n leuke barbie taart :)
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt geweldig weer Lia! Vooral die beesies-taart! Echt heel leuk gemaakt!!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, wat een prachtige taarten!!!! Ik vind ze echt te mooi om op te eten. Die Beesie taart .............geweldig!!

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ze zien er erg mooi uit.

    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat mooi, alle 3!!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat weer een smakelijk blog !
    Fijne avond , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw! Echt de mooiste taarten die ik ooit gezien heb, daar kan niemand aan tippen! En ze smaken ook nog lekker, en ik kan het weten als d'r man...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige taarten heb je weer gemaakt! Om jaloers op te worden. Het lijk me wel moeilijk om zo'n mooie taart aan te snijden en op te eten!!fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat geweldig toch al die prachtige taarten en taartjes die je maakt. Zulke leuke ideeen en schitterende resultaten echt geweldig dat je het kan.
    Ik laat regelmatig vriendinnen jou blog zien zodat ze ook de mooie lekkernijen kunnen bewonderen.
    Echt helemaal top, ik hoop nog lang je mooie dingen te kunnen bekijken dit is zeker zo leuk als ervan te snoepen.

    groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wouw, wat ziet dat er super mooi en lekker uit, knap gemaakt, hoor.


    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laat mijn dochter nou bij appie werken...prachtig vinden we deze beesiestaart! Hmmm, het water loopt ons in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen