woensdag 25 augustus 2010

Alvast voorbereid voor Sinterklaas

Ik wil allereerst iedereen bedanken die zo leuk op mijn vorige berichtje en mijn nieuws daarin gereageerd hebben. Wat heerlijk om te lezen!



Er is zoveel te doen dat er minder tijd voor hobby's is. Maar helemaal stil ligt het nooit. Beetje bij beetje heb ik aan mijn sinterklaasslinger gewerkt en eindelijk is hij af. Een vriendin had vorig jaar deze slinger naar een patroon van Septemberspring gemaakt en ik wist meteen dat ik deze slinger ook wilde maken. Toen mijn dochters hem vanmorgen zagen, reageerden ze erg enthousiast. Dus hij is goed gekeurd.








En voor taart wordt zo nu en dan ook tijd vrij gemaakt. Het leek mijn man leuk om een taart mee te nemen voor hem en de rest van de leiding van het jeugdkamp. Gedurende het kamp kwamen alle feesten die een plekje op de taart hebben gekregen, aan bod.


16 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk! Eerst dacht ik: Nu al sinterklaas? Maar inderdaad, het komt steeds dichterbij en alles moet natuurlijk op tijd klaar zijn!
    Leuk hoor!
    Liefs Melanie
    ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    De slinger is erg leuk geworden!!
    En de taart is fantastisch! Gewoon jammer om aan te snijden!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk is die slinger geworden zeg.
    En nog gefeliciteerd met je zwangerschap, mooi hoor.
    Voel je goed, geniet ervan, tis zo weer om.
    Je taart is ook super.

    Het ga je goed groetjes stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je slinger is echt super leuk geworden Lia. En de taart is ook prachtig. wat leuk om alle evenementen op die manier op de taart te zetten.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuke slinger en je taart is ook geweldig.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een geweldige slinger heb je gemaakt prachtig en je taart mmm die ziet er erg lekkerr uit, hoe gaat het met je voel je je goed. ik hoop het voor je zodat je lekker samen kunt genieten van jullie zwangerschap
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke slinger heb je gemaakt
    en de taart ziet er ook heel lekker en mooi uit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie slinger heb je gemaakt! Ik lees hieronder dat je zwanger bent, van harte gefeliciteerd, ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap zult hebben!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh wat mooi die slinger wa een superidee zeg!!!!!!!!1 echt erg leuk!!! en die taart is zo leuk ook! en lekker vast ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een werk die slinger!!! toch wil ik hem ook ooit nog eens maken!!! en en dan die taart!!! zonde om op te eten... echt heel mooi!!

    liefs angelina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij bent al aardig in de 5 dec. sfeer. Zelfs op je taart! Wel handig dfat de slinger klaar is. Tegen de tijd dat het sinterklaas is, heb je het vaak druk met andere zaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie slinger!!! Voor de rest mag je blog er ook wezen. Genoeg inspiratie.
    Op mijn blog ligt een leuk kadootje voor je klaar.

    gr Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een leuke blog! Ik kende je nog niet, maar ik kom je volgen :)!
    En wat een prachtige slinger! Deze zou ik ook heel graag maken! Heb je hier misschien een patroontje van voor mij?
    Ik zit op de PABO en zou dit geweldig vinden voor op stage!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Lia wat een mooie slinger. Je bent er vroeg bij. Ik moet ook nodig beginnen aan de slinger ;-). Je hebt me weer geinspireerd. Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Lia, beter laat dan nooit. Ik herken die pietjes wel die heb ik ook gemaakt toen mijn kinderen nog kleiner waren. Deze slinger is echt heel mooi.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Lia,

    Wat een leuk blog heb je, ga me zometeen aanmelden als volger! Kom hier terecht via de leukste taarten in mijn blog-topic!
    Ik heb al helemaal zin in de decembermaand, die slinger is super!

    Groetjes linda

    BeantwoordenVerwijderen