dinsdag 3 augustus 2010

Zwanger!

Onze grootste wens is in vervulling gegaan. Ons 3e kindje is op komst. En dat is nog niet al het nieuws. We weten het pas sinds donderdag en ik blijk al 18 weken zwanger te zijn.
We wilden het daarom meteen vertellen.
Tijd voor taartjes had ik niet, maar cupcakes zijn een stuk sneller gemaakt en ook erg leuk. Dit zijn mijn snelle "Hoera we krijgen een kindje" cupcakejes.


De vakantiewas is nog niet eens weg gewerkt. Er valt van alles te regelen. Maar ik heb mijn knutselspullen al weer bij de hand. Daar kan ik heerlijk bij ontspannen. In mijn volgende berichtje hoop ik mijn sinterklaasslinger te kunnen laten zien.

Iedereen een fijne dag!
Lia

26 opmerkingen:

  1. wat een geweldig nieuws , van harte gefeliciteerd met jullie derde wordertje, ik wens jullie een hele voorspoedige zwangerschap toe en geniet ervan,
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super nieuws zeg!! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben. Geniet ervan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!! En wat een schattige cupcakes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met dit 3de wondertje en ik wens je een hele goede zwangerschap en geniet er maar lekker van, En wat een lekkere cupcakes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd!! En zo ver al, je kan wel haast gaan maken hahaha. En je cupcakes zien er weer geweldig uit!!

    Liefs, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd. Ik wens je een goede zwangerschap.

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh dat is super! gefeliciteerd!!! en dan al 18 weken.. wat fijn zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig nieuws, gefeliciteerd. Genieten van je zwangerschap, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo wat leuk! Gefeliciteerd Lia!
    Superleuk die cupcakes!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch nieuws Lia, proficiat met jullie zwangerschap. Mooie cakejes heb je gemaakt!
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fantastisch nieuws, van harte.
    Op deze manier ga je wel heel erg snel door je zwangerschap.
    Geniet ervan.
    En de cupcakes zien er heerlijk uit.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Geniet van deze mooie tijd!

    Groetjes, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat!!! :)

    En wat een leuke cupcakes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Owww, wat een geweldig goed nieuws!!! Een dikke proficiat en geniet met volle teugen van jullie wondertje!
    Een derde uk is echt als de slagroom op een taart... helemaal geweldig! :-)

    gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Morge Lia, gefeliciteerd wat een leuk nieuws! geniet er lekker van, groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig die cup cakes. GEfeliciteerd heb ik je al. Lekker genieten nu.
    Groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk nieuws en prachtige cupcake's!
    Gefeliciteerd!!

    Groetjes Maris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik lees net je berichtje. Van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk. En al bijna op de helft. Ik wens je een hele goede zwangerschap toe.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou meid, van harte gefeliciteerd!! Dat is toch geweldig!!

    Geniet ervan!

    Je taarten en cupcake's zijn erg mooi!!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. superrrrrrrr wat een leuke verrassing gefeliciteerd ik hoop dat je een heerlijke zwangerschap zal hebben.
    spannend ook voor jou meiden hoor

    enne ik blijf genieten van jou cupcakes

    gr. Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Pas vandaag je blog tegengekomen en ik las ook het geweldige nieuws.
    Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap en geniet er maar lekker van.
    Een heerlijke tijd om te handwerken is het!


    Creatieve groeten,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat heerlijk voor jullie!! Gaat het goed? Geniet er nog maar lekker van, je hoeft niet zo heel erg lang meer zo te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met de zwangerschap. Wij kennen elkaar niet maar kwam via via op je site terecht. Erg leuke cakejes. Hoe maak je die? . Speciaal glazuur? waar koop je dat? Ik ben zelf ook zwanger van ons 2e kindje. Het leek mij een erg leuke traktatie voor op het kdv van ons zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. sorry gefeliciteerd met de kleine, zie dat de berichten iets verouderd zijn. Geniet van elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze cupcakes waren versiert met fondant. Het zou ook met marsepein kunnen. Er zijn heel wat taartenwebshops die het verkopen. Een voorbeeld is deleukstetaartenshop.nl.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen