maandag 27 september 2010

Halloweenslinger


Over een maand is het Halloween. Ik zit me al te verheugen op het neerzetten van mijn Spooky Town van Lemax in de woonkamer. Waarschijnlijk wordt dat komend weekend.

In de gang ben ik al begonnen met Halloween decoratie. Ik heb afgelopen week steeds gewerkt aan de slinger van Septemberspring. Deze zal de komende maand op mijn gangplankje pronken.
De bomen waar hij in hangt zijn nog wat kaal, maar daar heb ik nog een ideetje voor.

Gera, de ontwerpster, heeft een blog waarop foto's te zien zijn van wat anderen met haar patronen gemaakt hebben. Ik vind het altijd leuk om voordat ik aan een patroon begin, daar een kijkje te nemen.
Voor wie het blog niet kent; http://septemberspringgallerie.blogspot.com/
 







Groetjes,
Lia

11 opmerkingen:

  1. Jee wat leuk! vieren jullie ook echt halloween? met trick an treat ofzo? Ik heb vandaag een pompoen uitgehold, met dat rotweer krijg je helemaal zin om te freubelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat knap gemaakt!!! Veel plezier met de versieringen!

    gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg, Halloween vind ik ook altijd een gezellige griezelige tijd, Fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,

    Wat is hij leuk geworden!! Ik vind de heksen zo mooi, maar ook de spookjes zijn enig.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lia,

    oh geweldig!!!!! helemaal leuk zo!! Prachtig die kleur van de heksen. En wat een vondst die groene hoofdjes en handen!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  6. p.s. lekker spooky ook het licht zo achter de bomen :-))

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HIj is erg leuk geworden, leuk met de groene kralen!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Door het gebruik van de groene kralen zien je heksjes er helemaal spannend uit! Helemaal geweldig.
    Ik ben er zelf ook net mee begonnen om deze slinger te maken, zaterdag ga ik maar weer zitten en hoop dan een eind te komen. Ik moet alleen nog zwart vilt en borduurzijde kopen, maar dat komt morgen wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk die Halloween slinger zeg.
    Doet me een beetje denken aan toen ik nog klein was, toen m'n moeder altijd een thema tafel had met om de zoveel tijd nieuwe, vilten popjes, hihi. Zo leuk
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen