maandag 27 september 2010

Verjaardagstaart en The Versatile Blogger Award



Mijn man is pas jarig geweest. Het leek me wel leuk om de kinderen te laten beslissen wat voor taart ik zou maken. Ik verwachtte dat ze een taart zouden kiezen van marsepein met een favoriet figuur er op zoals Dora. Wat ik dan stiekem erg grappig zou vinden. Maar ze waren er snel uit, het moest een taart worden met M&M's erop. Een chocobom dus. Deze chocobom was gevuld met ganache, witte chocoladecreme en pralinecreme.


Marjan verrastte mij met de The Versatile Blogger award . Wauw, al weer een award. Ik vind het nog steeds geweldig, dat ik zoveel leuke reacties op mijn blogje mag lezen. En uitgekozen worden voor een award blijft bijzonder.

Als ik het goed begrijp "moet" ik 7 dingen over mezelf vertellen. Wat mij als eerste alemaal te binnen schiet:
1 Over 3 maanden verwachten we ons 3e kindje. Dit was al te lezen op dit blog. Maar wat ik nog niet gemeld had, is dat we ondertussen weten dat onze meiden een broertje krijgen.
2 Ik ben gek op Halloween. Ik vermoed dat het iets te maken heeft met een zwak dat mijn man en ik hebben voor horrorfilms. Lekker griezelen.
3 Ik ben veel te nieuwsgierig. Over een paar weken zijn mijn man en ik 12,5 jaar samen en ik doe mijn uiterste best er achter te komen, wat hij gepland heeft voor die avond.
4 Mijn hobbyruimte is overvol. Ik probeer daarom zo weinig mogelijk materialen te kopen en zoveel mogelijk materialen te gebruiken die ik al heb liggen.
5 Dat mijn hobbyruimte zo vol is, komt uiteraard door alle aangeschafte en gekregen spulletjes. Maar vooral ook doordat ik het zo moeilijk vind om spullen weg te doen.
5 Ik ben bang dat ik pas over een paar jaar het resultaat van punt 4 ga merken aan de vrijgekomen ruimte.
6 K3 staat vaak aan in huis en in de auto. De meiden zijn gek op de muziek van K3 en vragen er constant om. Ik hoor het zo vaak, dat ik ondertussen alle liedjes mee kan zingen.
7  Punt 6 gaat ook op voor de liedjes van kabouter Plop.

Ik mag de award op mijn beurt doorgeven aan 15 bloggers. Ik sla dit deze keer weer over. Wie weet, als ik ooit nog eens een award mag ontvangen, doe ik dat de volgende keer wel.

Groetjes,
Lia

2 opmerkingen:

  1. wat geweldig dat de kids dit hebben gekozen. maar het ziet er weer super uit,
    hoe gaat het verder met je, hoe ver ben je nu
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige taart!! Echt superleuk :)
    Ook jij hebt een leuke blog, ik blijf plakken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen