zondag 31 oktober 2010

Happy Halloween en gewonnen give away


Voor degenen die mijn blog volgen, zal het geen verrassing zijn dat ik gek ben op Halloween. Helaas werd er bij ons in de buurt niet aan Trick or Treat gedaan. De kindertjes gaan dan verkleed langs de deuren en halen snoepjes op. Daarom samen met een buurvrouw de stoute schoenen aangetrokken en briefjes bij de huizen van ons blok in de bus gegooid. Bij de brief zat een stickertje dat ze bij de bel konden plakken als ze mee wilden doen. Vanavond was het zo ver, een groepje van 11 kinderen deed mee en kwamen aardig wat stickertjes tegen. De reacties van de kinderen en buren waren geweldig. Volgend jaar komt er vast een vervolg.
Na afloop gingen we met z'n alle warme chocolademelk drinken en voor daarbij had ik bovenstaande halloweenkoekjes gemaakt. Bij gebrek aan tijd, had ik koekjes met chocola erop gekocht. En die versiert met fondant en marsepein. Ging redelijk snel en het resultaat vond ik net zo leuk als bij zelfgebakken cupcakes of koekjes.



Waren mijn meiden geen lieve heks een spook? Mocht ik trouwens niet tegen hun zeggen, want dan kreeg ik te horen dat ze niet lief waren maar heel eng. En ja, mijn oudste weet wel dat ze de vliegbezem achterstevoren vast houdt. Maar dat vond ze veel makkelijker, en daar kan geen logica tegen op.


Corina had een leuke give away op haar blog. En jullie snappen het vast al, ik was de dolblije winnaar! Ik heb het door Corina ontworpen patroon van de kerstkabouters en de materialen daarvoor gewonnen. Het is zo'n schattige familie, ik ben er meteen voor gevallen.
Ik ben nog met een Sinterklaaskrans bezig die ik voor de intocht af wil hebben, maar daarna hoop ik er snel aan te kunnen beginnen. Corina, nogmaals bedankt voor de mooie give away!

Groetjes,
Lia

7 opmerkingen:

  1. Ze zien er er superleuk uit Lia!
    En misschien wel extra lekker met de chocolade eronder! :-)
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh die zien er ook lekker uit!
    En zo leuk die lieve heks en klein spookje :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,

    Ze zien er idd heel erg leuk uit! Goed idee van je!Zo ontstaan nieuwe gebruiken! Leuk!

    Fijne week, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er lekker uit en wat een leuke
    foto van je kinderen. Bedankt dat je volger bent geworden, ik ben het nu ook van jou maar ik dacht dat ik dat al was.

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je koekjes zijn er erg lekker uit, je dochters zijn erg mooi verkleed en gefeliciteerd met je giva away groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ene leuk idee met die stickertjes! leuk voor de kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee van die stickertjes, en je meiden zien er echt vreselijk "eng" uit hoor, zeg dat maar tegen ze.
    Je koekjes zien er prachtig maar vooral ook heerlijk uit...weer zo'n goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen