dinsdag 26 oktober 2010

Ik ga op vakantie en neem mee...


... spullen om "Lieve Sinterklaas" van Septemberspring te maken. Eigenlijk was ik op het ontwerp gevallen door het verlanglijstje dat erbij beschreven stond. En laat ik nou net dat lijstje niet gemaakt hebben. Ik wacht tot mijn oudste dochter haar eerste zelf geschreven verlanglijstje maakt. Dat lijstje zou ik willen gebruiken. Lijkt me bijzonder om er zo'n persoonlijk tintje aan te kunnen geven.
Tot dan, heb ik een opgerolt stuk vilt als lijstje in de klomp gedaan.



Bovenstaande engeltjes hebben we gekregen en zijn dus niet door mij gemaakt. Ik vind ze zo leuk dat ik ze toch wil laten zien. Blijf zelfgemaakte cadeau's geweldig vinden. Vooral als je voelt dat het met veel liefde en plezier gemaakt is.
De kralenengeltjes zijn voor in de kerstboom. Voor ons allemaal eentje. Zelfs al eentje voor onze zoon die hopelijk eind december/begin januari geboren wordt.

Groetjes,
Lia

7 opmerkingen:

  1. Hoi wat is hij leuk geworden de klop en ik geef je groot gelijk om met het lijstje te wachten tot je dochter hem zelf kan schrijven, dat doe ik ook namelijk nog een jaar dan heeft ze leren schrijven dus volgend jaar rond deze tijd heb ik hem wel af.

    je spoky town vind ik schitterend en je spookje in de boom een erg leuk idee.


    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi gemaakt zeg!!!!!!!oh die engeltjes zijn ook erg leuk.Zou ik ook zo willen hebben.. Zo leuk voor t raam zijn hier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,

    Telkens als ik jouw blog bezoek valt mijn mond open van verbazing, wat maak jij prachtige creaties!!! Ook nu weer zo,n prachtige klomp, echt helemaal geweldig!
    Ik heb nog nooit iets met vilt gedaan maar je hebt me aangestoken ben ik bang ....... het lijkt me zo leuk om ook eens iets te maken. Zou je mij het adres kunnen geven van een webwinkel waar ze deze patronen/pakketten verkopen?

    Groetjes Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia, op èèn of andere manier heb ik je de laatste tijd niet gevolgd, das niet met opzet gebeurd hoor. Maar lees ik nu goed dat je in verwachting bent? Wat leuk voor jullie!!! Van harte gefeliciteerd met dit mooie nieuws. Ik hoop dat je zwangerschap goed zal verlopen, zodat je over een tijdje van jullie nieuwe kindje kunnen gaan genieten.
    Je bent trouwens ook lekker creatief geweest als ik je blog zo terug lees en bekijk. Je cakejes zien er zo lekker en verzorgd uit. Knap werkje...Ik kom nu snel weer langs op je blog hoor, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuks weer hier op je blog! Jij kan ook echt niet stil zitten (lol) Ik hoop dat het je gaat lukken om aan te komen op Ahoy, kom je me effies gedag zeggen dan? Hoe dan ook, ik geniet van al het moois op je blog. Knuffel voor jou en je meiden oepsie wrijf maar effies over je buik dan weet die kleine man dat ik ook aan hem denk. Tot gauw, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk een zoon super ,geniet nog even van je zwangerschap en een fijne vakantie, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal geweldig die klomp. Nog nooit gezien maar heb gelijk even die link aangeklikt die je erbij gezet had. De engeltjes zijn ook erg leuk.
    Wat is het gezellig bij je in huis zo met al die halloween versieringen en dat geweldige spookstadje.
    Het gaat al opschieten voor je Lia. Spannend hoor. Geniet er nog even van.
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen