zondag 7 november 2010

Babykrans


Deze babykrans ligt klaar voor als onze zoon geboren is. Ik kreeg van mijn moeder een zak met roze en blauwe decoraties. Ze had ze al een aantal jaar geleden gekocht voor in een babykerstboom. Een kerstboom met babydecoraties is niets voor mij. Maar ik bedacht dat ik met een aantal hangers vast wel iets leuks kon maken.

Het werd dus deze krans. De basis is een goedkope strokans. De strokrans heb ik omwikkeld met fleece. Het mooie van fleece is dat het niet rafelt. Dus knippen, kantjes omslaan, wikkelen, vastzetten en klaar!
Voor extra kleur heb ik er een blauw lint omheen gewikkeld. En daarna wat decoraties met een lijmpistool vastgelijmd.
Ik hoorde van iemand dat ze dit soort babydecoraties dit jaar nog bij een kerstshow in een tuincentrum gezien had. Dus wie iets soortgelijkst wil maken, heeft meteen een goed excuus om naar een kerstshow te gaan.

Groetjes,
Lia

10 opmerkingen:

  1. Super idee, ik vind het ook nog leuk om in de kleuren van een geboortekaartje te maken ter verwelkoming van een baby, of om te gebruiken als decoratie voor een babyborrel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wowww Lia,Wat schitterend gemaakt,leuk die beestjes erop.
    Ben er weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende babykrans.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lia wat een geweldige babykrans!! Erg mooi om te zien. Gaat het goed met de zwangerschap? Moet je nog lang?? Fijne week, groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super gave babykrans

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie super leuke blauwe krans. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg leuk uit.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Lia die babykrans! Leuk dat jullie nu een zoon krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zeker superleuk! ook om cadeau te doen!

    BeantwoordenVerwijderen