donderdag 25 november 2010

Kerst kabouters


Nee, ik ben nog lang niet in de kerstsfeer. Maar ik kon het leuke pakket dat ik bij de give away van Corina won niet laten liggen tot na de Sinterklaas.
Ik vind deze kabouters geweldig, maar zat toch een beetje tegen het maken aan te hikken. Het maken van popjes met stoffen hoofdjes leek me erg lastig.
Moet wel lachen om de neuzen die wat groot zijn uitgevallen. De familie heeft daarom maar de familienaam Groteneus gekregen. Uiteindelijk viel het maken mee, maar ik vond het een crime om mooie vriendelijke gezichtjes te krijgen. Dat wordt hard oefenen.

Moeder Groteneus heeft een kerststukje in haar handen. Ik doe mee met de workshopruiltjes bij een poppenhuis e-mailgroep. Het pakketje voor het kerststukje, viel gister in de bus. Een klein leuk werkje om tussendoor even te maken.

Ik ga meteen maar verder met het thema kerst. Dan hebben we nog even plezier van wat er gemaakt wordt. Ondertussen ben ik al bezig met een kerstkrans met als middelpunt een koekhuisje. En staan er nog stoffen hartjes voor in de kerstboom op mijn wensenlijstje.

Groetjes,
Lia

13 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kabouter-familie! Erg mooi geworden hoor!

    groetjes van Margreet
    http://haakmand.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke familie, gezellig joh!!

    Knutsel ze nog even.
    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes. ze zijn Super leuk geworden, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuuw Lia wat en schayjes zijn het geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow,die zien er schattig uit!!
    En zo leuk :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk he?! ik heb hem zelf ook vorige week gemaakt maar toch zijn ze allemaal weer anders, terwijl het toch het zelfde patroon is. Neem maar eens een kijkje op mijn blog: ma-de-by-me.blogspot.com

    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia, wat zijn ze mooi geworden en ze kijken zo lief!
    je hebt mooie hoofdjes gemaakt al zag je daar tegenop!
    Super leuk om te zien!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind ze er prachtig uitzien hoor ,ook de hoofdjes zien er erg mooi uit .Hoofdjes....dit is de reden dat ik er niet meer aan begin het lukt me gewoon niet.
    groetjes fijn weekend Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wowww Lia,Wat schitterend gemaakt,wat een leuke familie zeg.
    Prachtige details,echt super.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou ik vind ze heel erg mooi gelukt en die grote neus was me niet opgevallen. Gewoon een gezellige familie!ben erg benieuwd wat je nog meer gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ze zijn geweldig geworden hoor, ook die neusjes is niks mee ;-))
    Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen