zaterdag 18 december 2010

Kerstballendozen voor in het poppenhuis


Onderstaande printjes voor kerstballendozen in schaal 1:12 heb ik zelf gemaakt. Het is alvast een klein kerstcadeautje voor iedereen die ze kan gebruiken!

Een aantal kerstballendozen die op bovenstaande foto staan, zijn versiert met stickers. Voor de deksel met de kerstbomen, heb ik een pons gebruikt.
De kerstballen zijn gemaakt van een kraal waarop een klein kraaltje gelijmt is. In het kleine kraaltje zit weer een haakje gelijmt. De ballen liggen in de vakjes op vloei.

kerstballendoos voor 4 kerstballen


kerstballendoos voor 9 kerstballen


kerstballendoos voor 12 kerstballen


kerstballendoos voor 15 kerstballen



kerstballendoos voor 16 kerstballen


Groetjes,
Lia

5 opmerkingen:

  1. wat een leuk werkje om zoiets te maken. denk zeker dat iemand er iets aan kan hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superleuk idee ! Erg fijn dat je de sjablonen wil delen - ik ga ze snel namaken. Ik ga je blog volgen want je maakt hele leuke dingen. Zet je soms ook receptjes op je blog ?
    Groetjes uit een sneeuwwit Vlaanderen, Rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia, wat een leuke blog heb jij!
    Ik ben helemaal blij met je kadootje want ik ga er mee aan de slag. (wat voor papier heb jij gebruikt?)Weet je wat ik zo leuk vind? We hebben dezelfde interesses. Alleen die mooie taarten en cupcakes dat ga ik niet redden ha,ha..Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Lia.

    Bedankt voor je printjes van de kerstdozen, ik ga je meteen volgen!

    Groetjes Jody.

    BeantwoordenVerwijderen