donderdag 2 december 2010

Kerstkrans met koekhuisje


Als een blok viel ik voor het gingerbread house van Atelier Sweet Monies. Maar ik begin zo onderhand wel, voordat ik ergens aan begin, na te denken of ik nog ruimte heb om het werkstukje leuk neer te zetten. En rond kerst wordt het lastig. Kransen blijf ik leuk vinden. We hebben nog weinig kerstdecoratie die aan de muur te hangen is. Dus 1 en 1 is 2.

Ik heb het patroon verkleint zodat het huisje in een krans past.
De krans zelf heb ik omwikkelt met wol. Op internet heb ik gezocht naar uitstekers voor een gingerbread mannetje, een mooie uitgeprint en deze als patroon gebruikt. Voor het zuurstokje heb ik ook een foto geprint en als mal gebruikt.

De krans krijgt maandag een plekje. Tot dan berg ik hem nog even op. De komende dagen ben ik nog even zoet met Sinterklaas cupcakes en een Sinterklaas taartje.

Groetjes,
Lia

13 opmerkingen:

  1. wat zal jouw huis er weer extra gezellig uit gaan zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zo leuk die gingerbread mannetjes :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke krans en wat een leuk idee. Fijne sint Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, echt superleuk Lia!!
    Geweldig, het huisje en de poppetjes!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat heb je een prachtige krans gemaakt, echt een plaatje!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat gaaf zeg echt super gemaakt
    groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh wat een superleuke krans!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke krans! Mooi gemaakt hoor!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke krans! Ben weg van de vrolijke rand! Wat goed bedacht en mooi uitgevoerd!!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige krans is dat zeg. Je hebt trouwens veel leuke en lekkere dingen gemaakt de afgelopen tijd. Ik ga je weer lekker volgen hoor, had een korte blog-pauze genomen maar ik ben er weer. Tot de volgende keer dan maar, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  11. enige karans met dat huisje er in. soms val er direct voor en kun je het niet laten om er aan te beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen