maandag 14 februari 2011

Nog meer hartjes


Eigenlijk was ik al aan iets anders begonnen. Maar ik ben denk ik aangestoken door de vele hartjes die ik op blogs en in winkels voorbij heb zien komen.


De hartjes hebben een plekje in bovenstaande decoratieboom gekregen, samen met wat houten hartjes van het Kruidvat. Toen ik de boom in een Ikea kerstfolder zag staan, viel ik er als een blok voor. Ik wilde hem graag hebben om knutsels van de kids in te hangen en niet voor kerstdecoratie. Zodra ik uitgekeken ben op de hartjes, mogen de meiden hem gaan vullen.


En omdat ik toch bezig was nog twee kleine hartjes om mijn houten boompjes op te vullen. Drie stoffen hartjes in een boompje vond ik net te weinig.



Voor iedereen een gelukkige Valentijnsdag!
Lia

15 opmerkingen:

  1. Leuk leuk leuk !!!!.....Happy Valentine lieverd !!...love love love Ria................... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ...... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ... .... ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er schattig uit!

    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne valentijd! De hartjes zijn heerlijk!
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk al die hartjes. Fijne Valentijnsdag
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vindt het leuk die houten boompjes met hartjes erin.
    Wens je een fijne Valentijnsdag.
    Waar kun je trouwens die boompjes kopen?

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige hartjes! En vrolijke valentijn :)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een heel leuk idee die hartjes in een boom, mooi!!

    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Unos corazones monísimos, ¡felicidades!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Lia,

    Ik vind je hartjes erg leuk! Vooral die op de eerste foto,die zijn echt mijn ding!!

    Ik was vanmorgen net aan het denken, zal eens wat hartjes maken voor mijn kleindochter.Ze word in April 2 jaar. Maar toen ze zondag hier was,was ze overal aan het kijken of er hartjes hingen.
    Ze is helemaal gek op rose!!Dus zal ik maar eens iets in de kleur gaan maken!

    Fijne week, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh wat leuk al die hartjes, ziet er echt heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia, kijk maar snel op mijn blog, je hebt namelijk gewonnen in mijn "weggevertje"........
    Gefeliciteerd hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Que trabajos mas bonitos,ya tienes una seguidora más,te invito a visitarme.Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen