zaterdag 5 februari 2011

Verjaardagstaart en traktaties


Vandaag was Isa's verjaardagsfeestje. Op haar verlanglijstje stond vooral Lego, vandaar dat de keuze viel op een Lego taart.
De popjes en blokjes heb ik gemaakt met behulp van ijsblokjesvormen. Marsepein erin, even in de vriezer en je drukt de figuurtjes er moeiteloos uit.
Dit was een erg leuke taart om te maken. Hij is precies geworden zoals ik hem in gedachten had.



Zelf vind ik Lego ook leuk om mee te spelen. Tja, ik kon me echt niet inhouden en had voor de gelegenheid een bijpassend Lego bakje voor de gebaksvorkjes gemaakt. 


Op een taartenforum heb ik heel wat lolliecupcakes voorbij zien komen. Dit is mijn eerste versie daarvan. Ik heb zo het vermoeden dat ik ze nog wel een keer zal maken.



Groetjes,
Lia

8 opmerkingen:

  1. vindt echt helemaal super zeg wat jij maakt, hoe krijg je dat zo leuk voor elkaar!!

    kan je niet een beschrijving geven hoe je zoiets doet, een idee hoor.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lia,

    Wat een geweldige taart heb je gemaakt!!! Wat zal Isa die leuk gevonden hebben. En dan ook nog van die leuke cupcakes erbij.
    Om van te genieten!

    Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauuuw wat een super mooie taart heb je
    gemaakt en die lolliecupcakes zien er ook
    alzo leuk uit nog van harte gefeliciteerd
    met Isa

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst van harte gefeliciteerd met je dochter! En dan de taart die je gemaakt hebt.....in èèn woord GEWELDIG! Echt heel knap gedaan, en wat zullen jullie gesmuld hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet het allemaal geweldig mooi uit.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een SUPER leuke,lekkere taart. Nog gefeliciteerd en die lolliecupcakes geweldig, Fijne week groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOh wat leuk die lego taart! En die bloem lolly's vind ik ook echt geweldig :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je terug gevonden eindelijk. Wat een leuke lekkere taartjes maak je toch, wat een feest. Een beetje laat maar alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen