vrijdag 11 maart 2011

Oranje hartjes en gewonnen


Hebben jullie dat ook wel eens? Je wilt iets maken. In gedachten ziet het er super uit. Maar het wil maar niet lukken. Dat had ik met de stoffen hangers in de vorm van een kroontje die ik in het oranje en later in het roze wilde maken. Poging 1 lukte niet, poging 2 lukte niet en na poging 3 moet ik bekennen, heb ik het opgegeven.


Toen maar aan de hartjes. Dat blijft zo'n leuk werkje.






Ik vond nog bedeltjes van kapotte voetbalarmbandjes. Nu ik een zoon heb, moest ik die gewoon gebruiken.


Mijn oudste dochter was aan de beurt om op school op koekjes te trakteren voor de weeksluiting. We hebben samen deze koeklolly's gemaakt.


De titel zei het al, ik heb wat gewonnen. Allereerst viel de leuke give away van Roos op de mat. Superblij ben ik met het lipbalsumhoudertje/hanger. Kijk eens hoe mooi ze het verpakt had.


Er zat ook een erg gaaf zelf gemaakt lief kaartje bij. Met kaartjes ben ik zelf niet zo crea. Onderstaande foto komt van het blog van Roos. Haar foto is mooier dan die ik maakte.van de hanger.



Verder kreeg ik deze award van Linda . Wat is het toch leuk om te lezen dat iemand uit alle leuke blogs jouw blog kiest. Linda bedankt.
Ik heb al een aantal keer een award mogen ontvangen en moet bekennen deze nog nooit doorgegeven te hebben. Deze keer vind ik het weer lastig. Ik heb daarom besloten ze niet door te geven ook al ben ik er zelf blij mee.

We hebben nu een maand nieuwe kunst in de woonkamer hangen. De schilderijen toveren steeds een lach op mijn gezichts als ik ernaar kijk. Daarom laat ik ze als nog zien.


Deze lijsten hangen boven onze eettafel. Eens in de zoveel maanden mogen mijn dochters er een nieuwe verftekening voor maken. Die ze daarna met glittertjes bestrooien. Doordat er een lamp op schijnt glinstert het extra. Helaas zijn de glitters op de foto nauwelijks te zien.

Tot blogs!
Lia

10 opmerkingen:

  1. Allereerst wat leuk dat je een berichtje achter liet op mijn blog!
    Ik ben helemaal verliefd op je koeklollies!!!! Mag ik je vragen hoe je dat gedaan hebt? Hier in FR doen ze dus helemaal niet aan trakteren maar daarom vind ik het juist leuk om het wel te doen!
    En ook herkenbaar hoor dingen die niet willen lukken. Is er niet iemand die je kan helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lia,

    Jammer dat je stoffen kroontjes niet wilden lukken!!
    Maar ja, daar heeft iedereen wel eens last van, denk ik!

    De lolly's vind ik anders wel super hoor!!Die vielen vast in de smaak!

    Van harte gefeliciteerd met je award,das altijd leuk!

    Fijn weekend, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Ik zag net dat je volger geworden bent van mijn blog en ging even neuzen bij je: ik val van de ene 'ooohhh...' in de andere 'wauuuwww!!' Wat een leuke dingen allemaal zeg!!! Ook de lekkere dingen: petje af hoor! Ik ga snel verder rondkijken en als ik nog eens een leuk idee zoek, kan ik het hier vast vinden! Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke hartjes!!! En ik herken het zeker dat soms dingen niet willen lukken zoals je het in je hoofd hebt!! :-(.
    Erg leuke tractatie. Daar wil iedereen wel op tracteren en getracteerd worden!
    Mooie gaiveaway heb je gewonnen. Grappig idee zo'n houdertje!
    En ik ben weg van de kunst aan de muur!!

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja ik herken dat probleem ook hoor Lia. Maar je harten zijn echt super mooi geworden.
    wat een geweldige traktatie!
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, daar heb ik ook weleens last van, ik vind je hartjes geweldig Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel leuk die hartjes en die koeklolly's wat grappig zeg.

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lia, Wat een heerlijke freubel blog heb je. Ik heb er net een sop zitten snuffen en me gelijk als volgster bij je aangemeld. En ik vind je hartjes boom echt helemaal super !! Zelf heb ik een tak met allemaal hartjes maar niet met zelf gemaakte hartjes. Ik moet toegeven heb een naaimachientje boven op zolder staan maar ben handiger met staaldraad en kraaltjes. Ik ga je met plezier volgen. Groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige harten Lia,mooie stof,de kleur is zo vrolijk.
    Lekker die koeklolly,s.
    Krijg er echt trek in.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen