woensdag 8 juni 2011

Zomerse cupcakes

Ik las in een mail van Create4fun over de cupcake challenge die ze organiseren. Het thema van de challenge van juni is zomer. Wat cupcakejes versieren, daar had ik vanmorgen nou echt zin in.


De afgelopen twee maanden zijn mijn hobby's en bloggen er helemaal bij ingeschoten. Ik ben dan ook verrast dat het aantal volgers van mijn blog ondanks dat zelfs toegenomen is. Wat leuk dat er al zoveel mensen zich aangemeld hebben als volger!

Er liggen nog wat cupcakes te wachten en ook ligt er een stapeltje met leuke stofjes op tafel. Dus wie weet, tot snel.

Groetjes,
Lia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lia,

    Ja dat heb je in de zomer periode toch,minder zin en tijd om te bloggen! Is toch ook geen probleem!!

    Juist fijn dat je bezig bent!!

    Je cupcakes zijn leuk, echt zomers!!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia, leuk weer een berichtje van je te lezen, geniet lekker van de zomer.
    Je cupcakes zijn prachtig. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen