maandag 4 juli 2011

Cakejes en een verjaardagstaart


Mijn dochtertjes wilden graag iets maken voor hun juffen om op de laatste dag van het schooljaar te geven. Ik heb gekozen voor versierde cakejes. De cakejes zijn gebakken in een grote muffinvorm.


En daarna bekleed en versiert met marsepein.




Voor een vriendin van mijn oudste dochter mocht ik de verjaardagstaart maken.




En voor het kinderfeestje versierde cupcakes.


De grote vakantie is begonnen. Voor iedereen die vakantie heeft, een hele fijne vakantie!

Groetjes,
Lia

7 opmerkingen:

  1. Zo dat ziet er allemaal wel heel lekker en
    mooi uit

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk !! en wat een leuk kadootje voor de juf.
    Zelf ook een hele fijne vakantie toegewenst ! geniet van de zon en van je vrijheden en niet op de klok kijkend.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia sorry had wat verkeerds getypt, wat zijn ze mooi en ze lijken me ook heerlijk. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er heerlijk uit Lia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat ik niet de juf was, had er wel zin in gehad, ze zien er lekker uit. En mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia,
    Dank je wel voor je reactie!
    Hoe is het met je? En met de kinderen? Ik hoop dat alles goed gaat.
    Tja, als je twee verschillende smaken hebt, is het inderdaad een beetje schipperen. Leef je maar lekker uit op de kinderkamers. Die zijn ook superleuk om in te richten en op al die blogs kan je genoeg ideeen opdoen.
    Fijn weekend,
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen