woensdag 31 augustus 2011

Aan het opknappen geslagen


Ondertussen is de zomervakantie voorbij en zitten we hier weer in ons normale ritme. Tijd om de slaapkamers aan te pakken. Wij verhuizen naar zolder en de kinderen gaan allemaal naar een andere kamer. Ik heb vooral zin om van alles voor de kinderkamers te maken.

In de vakantie heb ik alvast het poppenbedje aangepakt. Er wordt al een jaar mee gespeeld en nog steeds had ik er geen beddengoed voor gemaakt. Het was een doorn in mijn oog. Het bijbehorende matrasje was te klein, het kussentje erg dun en het lakentje kon veel meidenachtiger. Eindelijk had ik een bestemming voor de lieveheersbeertjesstof die ik een keer in een opwelling had gekocht.

Van mijn moeder kregen de meiden een rieten wiegje dat ze pas bekleed heeft. Is het geen plaatje?


Nadat ik het bedje opgeschuurd had zodat het hout er weer fris uitzag, heb ik meteen een oud strandstoeltje aangepakt. Nu wordt er weer mee gespeeld.


Ik heb de afgelopen maanden op verschillende blogs zulke leuke letterbakken gezien. Daarom wordt het volgende project het opknappen van letterbakken die ik op Marktplaats gekocht heb. Zal het wat worden?


In de vakantie heb ik maar één taart gemaakt. En dan ook nog een redelijk snelle. Maar wel leuk dat ik het verzoek kreeg om voor de leiding van het jeugdkamp net als vorig jaar de taart te maken .



De komende avonden probeer ik een bezoekje te brengen aan mijn favorieten blogs. Ben zo benieuwd wat iedereen de afgelopen maand gedaan heeft.

Tot  blogs,
Lia

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lia,
    Het poppenbedje ziet er superschattig uit! Zo gezellig dat wit en rood!
    Ook het wiegje en strandstoel zijn superleuk. Wat heerlijk als de kinderen zo lekker kunnen spelen. Onze dochter was geen poppenkind helaas. Had allerlei poppen voor haar, maar dat mocht niet baten.
    Ook je taart ziet er weer super uit! Leuk als je gevraagd wordt hoor. Dat is toch een compliment vind ik altijd.
    Nou, met die letterbakken komt het vast goed. Je bent creatief zat!
    Succes met het opknappen van de kinderkamers.
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je taart ziet er zoals altijd weer prachtig uit, leuk dat ze vragen of jij er 1 voor hun wil maken, je opgeknapte spulletjes zien er weer als nieuw uit.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen