woensdag 14 september 2011

Gewonnen give away


Kijk eens wat een leuke give away ik heb gewonnen bij 100%Heppie. Is deze ketting niet vreselijk origineel en vrolijk.


Op haar blog staat trouwens een geweldige tutorial voor een toverstaf

Er gaan nu even andere dingen voor het knutselen. We zijn kamers aan het verven. En tussendoor ben ik op zoek naar meubels en accessoires voor de kinderkamers.
Helemaal leuk, want mijn man en ik hebben een totaal verschillende smaak en daardoor bestaat onze inrichting vooral uit compromissen. Voor de kinderkamers heb ik nu de vrije hand.

Hoe vinden jullie mijn eerste aankopen?

Geloof me dit wordt een echt meidenbureau.


Deze lijkt me leuk voor kettinkjes en andere sierraden.


En deze lijkt me, na gepimpt te zijn, erg handig voor potloden, stiften, gelpennen en figuurscharen.


Mijn zoontje krijgt een autokamer. Ik heb bewust niet voor Cars gekozen, ik wil het wat algemener houden.
Op Marktplaats kwam ik deze tegen. Mijn man haalde hem op, één broer zorgde dat de verlichting werkt en mijn andere broer zorgt ervoor dat hij kan hangen.



Voorlopig hoef ik me niet te vervelen.

Groetjes,
Lia

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi! Leuk je give-away, die had ook mijn voorkeur!! Ik vind 'm zo origineel.
    Ohh ben erg benieuwd naar je opknappers, krijgen we straks een mooie voor/na reportage?
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk de spulletjes van 100% Heppie en zo leuk om te krijgen of te geven.Geniet ervan!!!
    En de opknappers daar ben ik ook benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en ben benieuw naar je opknappers, je verkeer's licht vind ik al prachtig, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er leuk uit. ben erg benieuwd hoe t gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spullen heb je gevonden zeg!
    Ik ben erg benieuwd hoe je bureautje wordt hoor!
    Je verkeerslicht is echt een topper!

    Groetjes en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lia wij doen samen de swap van lien, vind het een erg leuk idee. Zit een beetje te kijken op je blog wat je allemaal hebt gedaan, en gemaakt, nou daar kan ik wel wat mee. Dat wordt dus 24 kadotjes vezinnen. Spannend
    Ik stuur je ook nog wel even een mailtje zodt wij onze adressen kunnen uitwisselen. Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen