maandag 7 november 2011

Adventswap en Halloween


Mijn adventswap voor Carina staat nu bij haar thuis. Ik vind het toch wel erg spannend of ze de cadeautjes leuk zal vinden.  Het was veel werk, maar wat was het leuk om te doen.
Met passen en meten heb ik uiteindelijk alle vierentwintig pakjes in de mand gekregen.


Voor alle buurkinderen organiseerden we voor de tweede keer een Trick or Treat. Dit keer gecombineerd met een soort speurtocht. Na afloop kwamen alle kids en de ouders die meeliepen bij ons in de tuin nog wat eten en drinken.
Weer een leuke aanleiding om wat te bakken.




Van de week hoop ik de adventskalender te kunnen laten zien die ik voor mijn kinderen aan het maken ben. Weer zoiets waarbij ik me in de tijd die het kost vergist heb. Maar hij wordt wel leuk en hopelijk hebben we er wat jaartjes plezier van. Ik moet bekennen dat de kinderkamers inrichten door al mijn projectjes tussendoor wat vertraging opgelopen heeft. Maar gelukkig klagen de meiden nog niet.

Groetjes,
Lia

5 opmerkingen:

  1. Leuk die mand met adventscadeautjes, heerlijke verrassingen. Ziet er ook zo gezellig uit. En wat heb je zalig gebakken.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lia,
    Nou jouw adventswap ziet er ook helemaal super uit! Leuk ook in het rood!
    Ben zo benieuwd wat erin zit. En leuk dat je voor je meiden ook eentje gaat maken, ben erg benieuwd, ga je zelf zakjes maken??
    Leuk ook de traktaties met spookjes!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zeeeer verrassend uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuwwww wat een leuke mand zeg, super ben benieuwd wat je gemaakt hebt, je koekjes zijn er erg lekker uit, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat een boel kadoos! Maar ik zie cijfers hangen, waarschijnlijk voor elke dag een??

    Ik ben een leek op dat gebied, dat zie je wel! Het ziet er erg leuk uit!

    Je gebak trouwens ook! Supermooi gemaakt. Ze hebben zeker gesmuld!!

    Fijne week.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen