vrijdag 11 november 2011

Hij komt!


Nog één nachtje slapen, en dan is Sinterklaas weer in het land. Om het extra feestelijk te maken heb ik met mijn dochters deze slinger gemaakt. Het zijn snoepzakken met daarin inpakpapier en Pietjes. De zakjes zijn aan een lint geniet. De meiden hadden de Pietjes van hun schoorsteenmutsen gehaald. De mutsen vonden ze niet meer leuk, maar op deze slinger zijn ze trots.
Het idee komt hier vandaan.

En hij is er. En dan bedoel ik de adventswap van Carina.


En wat zit er in de tas?


Wat leuk is dit toch! Van 1 tot en met 24 december elke dag een pakje. En nog een los pakje voor de kinderen erbij.

Voor de kinderen heb ik ook een adventskalender gemaakt. De zakjes moeten alleen nog gevuld worden.


Voor iedereen die aan Sinterklaas doet. Veel plezier morgen.

Groetjes,
Lia

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan Lia!!!!!!
    En natuurlijk bedankt voor je linkje!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Lia...fijne dag morgen ...liefs Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee die vlagerjes slinger, fijne dag en veel plezier, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat gek om je eigen pakketje terug te zien. Leuk die slinger zeg. Wat een leuke crea moeder ben jij zeg. En dat je daar ook de tijd voor neemt. En dan nog een kleine baby erbij. Geniet vandaag lekker zooooon leuke tijd. Groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die slinger, ik zag 'm ook al bij merula!
    En je adventswap ziet er veelbelovend uit. Mooi gemaakt Carina!
    En die zakjes voor je dochter... lief!! Pfff.. zal nog een hele klus zijn ze te vullen, 48 stuks... ik moet ook nog aan de slag!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen