vrijdag 30 december 2011

Adventswap dag 22,23 en 24

De laatste cadeautjes van de adventswap had ik nog niet laten zien. Helaas wat later dan de bedoeling was. Maar hier zijn de foto's alsnog.

Een goudkleurige marker.


Een kerst viltlapje uit dezelfde serie als de lapjes die ik eerder in pakjes vond.


Hier had ik nog niet door wat het was.


Maar eenmaal opengevouwen, kwam dit te voorschijn.


Is dit niet geweldig voor mijn handwerkspulletjes. Hier word je toch vrolijk van. Zo mooi gemaakt en zulke leuke bijpassende stofjes gebruikt.


Carina, bedankt voor de leuke adventswap! Ik vond dat het wat extra feestelijks aan december heeft gegeven.

En nog de fotootjes van wat ik verstuurde.




Iedereen alvast een heel gezellige jaarwisseling en tot in het nieuwe jaar!
Lia

2 opmerkingen:

  1. Je heb weer leuke spulletjes gekregen, jammer dat het al over is hè. Wens jullie een fijne jaarwisseling en een gezond gelukkig 2012 lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke laatste cadeautjes!! Jij ook een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen