vrijdag 9 december 2011

Bureau en adventswap dag 8 en 9


Een paar maanden geleden liet ik het bureau zien dat ik voor mijn oudste dochter gekocht had en wilde opknappen. Hier boven kunnen jullie zien hoe het geworden is. De binnenkant van de laden heb ik niet geverfd. Die krijgen zoveel te verduren. Ik was bang dat die snel lelijk zouden worden. Maar de bodems heb ik wel bedekt met stippenzeil zodat de lades binnenin er ook vrolijk uit zien.


Zo zag het bureau er uit toen ik het kocht.


En zo het pennenrekje, dat toen ik het kocht nog een kruidenplantjesrek was.


Sanne hoeft alleen nog haar bureautje en pennenbak in te richten en dan is dit deel van haar kamer helemaal klaar.

De boekenplankjes kwam ik op verschillende blogs tegen en zijn kruidenrekjes die bij Ikea te koop zijn.

En hieronder de leuke cadeautjes van dag 8 en 9 van de afventswap. Een stofje en zilverkleurige marker.



En ik verstuurde een hartjeshanger en sleutelhanger.



Groetjes,
Lia

10 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er allemaal prachtig uit.
    Toppie!

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het bureau is prachtig geworden!! Wat een werk!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat bureau mooi geworden zeg, ik was al benieuwd of je in deze drukke tijd nog verder zou gaan. Je sleutelhanger hangt aan mijn tas. Fotos volgen dit weekend groet carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het bureau is prachtig geworden. Wat een likje verf kan doen. En zo lekker vrolijk met die stippen. Je dochter was er vast blij mee.
    Fijn weekend en groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het bureau is Prachtig en leuke advent swap kadootjes heb je weer gekregen, fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Lia,
    Dank je wel voor je lieve reactie!
    Ooh wat is dat bureau prachtig geworden zeg! En wat gezellig met die rood witte stip.
    Fijne zondag
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel voor je berichtje! Wat ziet dat er leuk uit!! Jeetje, wat mooi zeg! Leuke kadootjes ook! Fijne week! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat ziet dat er ontzettend leuk uit! Ook het pennenrekje en de rekjes voor de boeken.
    Erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje meid wat is dat mooi geworden!! Je hebt wel eer van je werk! Ze zal wel blij zijn met zo'n mooi buro en pennenrekje!
    Ik vind het echt prachtig!! Mooie combinatie is het ook he, dat wit met rood!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt super tof gedaan!
    van een oud ding zoiets tof maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen