maandag 5 december 2011

Fijne Sinterklaas en adventswap


Vandaag is het dan eindelijk 5 december. Wat hebben onze kids er naar toegeleefd. Helaas werden de meiden afgelopen weekend ziek en kon de oudste vandaag niet naar school. Precies net nu Sinterklaas op school komt. Maar we maken het thuis gezellig en het zal vast nog een leuk feest zijn.

Afgelopen vrijdag waren we aan de beurt om wat lekkers mee te nemen voor op school. Helemaal in stijl hebben we deze cakejes gemaakt.


Het zijn chocolade cakejes die de meiden in gesmolten chocola doopten en daarna versierden met een schuimpje.
Ik vind het leuk om op andere blogs de adventswap te volgen. Daarom hieronder mijn cadeautjes voor dag 2 t/m 5. Het is zo leuk elke ochtend bij het ontbijt een pakje te openen.





En hier onder de cadeautjes die ik voor dag 1 t/m 5 verstuurd had.






Iedereen nog een gezellige Sinterklaas dag!
Lia

5 opmerkingen:

  1. Je cakejes zijn Prachtig en vast lekker, wat een leuke advent swap kadootjes hebben jullie elkaar gegeven. Fijne avond En week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Lia! De vilten pepernootjes zag ik gisteren al, enig! En jij bent zelf ook goed verwend. Ik zal strakjes ook even een update plaatsen!
    Beterschap voor je meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi lia, vind het echt zo lachen dit, had niet verwacht dat ik dit zo leuk zou vinden. Maar we genieten gewoon nog even verder he! Liefs carina

    Wat vervelend zeg dat je kinderen nu net ziek zijn. Maar je pakt het weer gewoon op zn lias op volgens mij. We maken er thuis weer wat leuks van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,
    De houten hangertjes stellen echt niet veel voor hoor, is gewoon erop gestempeld. Ik wil je er best eentje opsturen, moet je me alleen even je adres mailen!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cakejes heb je gemaakt en ze zien er heerlijk uit....
    Veel beterschap voor de kids!

    BeantwoordenVerwijderen