donderdag 15 december 2011

Hangend kerstboompje en adventswap dag 14 en 15.


Eerder schreef ik al dat ik leuke kerstversiering zocht voor op de kamers van de meiden. Ik weet nog goed dat ik het heerlijk vond als klein meisje om op mijn kamertje te knutselen met mijn eigen kerstlichtjes aan.
Bovenstaand boompje is ideaal. Hij neemt geen speelruimte in. Ik vind het een schattig boompje dat ook nog eens heel makkelijk te decoreren is. Nu hangen er bellen in. Maar het lijkt me ook erg leuk om met de meiden kralenkettingen te rijgen en die er in te hangen.

Het boompje is eigenlijk een kerstkaarthouder die ik bij de Wibra tegenkwam.


De bellen komen ook van de Wibra. En de leuke sneeuwvloklampjes zijn bij de Ikea te koop en branden op batterijen.

Gisteren kreeg ik van Carina een prachtige tas. Ziet hij er niet geweldig uit. Ik zal hem nog strijken, maar daar prikken jullie vast wel door heen. De binnenkant is gevoerd met het mooie roze geblokte stofje en heeft twee zakjes.


Vandaag vond ik schattige cupcake papiertjes in mijn pakje.


Het blijft zo'n leuk begin van de dag, een cadeautje bij het ontbijt. De meiden openen tijdens het ontbijt een zakje van de adventskalender en ik mijn pakje van die dag.

Carina kreeg van mij op dag 14 en 15 onderstaande cadeautjes.



Iedereen een fijne dag!
Lia



7 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kerstboom.
    En wat een leuke spulletjes.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die boom is geweldig, vind ook die sneeuwvloklampjes onwijs leuk! Gezellig elke ochtend zo'n mooi kadootje!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kerstboompje en wat een leuke tas heb je van Carrina gekregen, jij hebt voor haar ook leuke dingen gemaakt. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een neus om leuke spulletjes te kopen heb jij, ik naar de wibra nou geen belletjes meer te vinden en die kaartenhouder is echt superleuk zo voor je dochter. Weer bedankt he voor je nog steeds zelf gemaakte kadeautjes. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een super leuke kerstboom! :) zelf ben ik geen fan van een 'echte' kerstboom maar dit zou een waardige vervanger zijn :) en in Wibra en Zeeman vind je soms wel leuke dingen die niet al te duur zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je boompje is super, wat een leuk idee! Haha, de cupcakehoudertjes kreeg ik ook in mijn adventswap, ik heb er al een paar gebruikt :-)
    Leuke cadeautjes allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kan je nog steeds die kerstboom kopen in de wibra? ik vind hem erg leuk namelijk...?

    BeantwoordenVerwijderen