woensdag 21 december 2011

Lekkers en cadeautjes.


Dit taartje gaat vanavond mee naar het kerstdiner op school.

Morgen neemt mijn andere dochter deze kerstboom meringues mee naar het feestje op de peuterspeelzaal. Ze heeft ze zelf versiert en in de chocola gedompeld.


Hier liggen ze nog te drogen.


De vogeltjes krijgen de komende tijd ook wat lekkers. Mijn meiden maakten deze vogeltaartjes.



Een aantal hebben we al weg gegeven. Zijn dit geen leuke kleine cadeautjes?


Op het blog van Handige An deed ik mee met haar adventskalender en won dit leuke hobbypakketje.



En dit zat in afgelopen vier dagen in de pakjes van de adventswap. Een leuke vrolijke sleutelhanger, een patroon voor een tas, een leuk lapje en papier.




En dit ontving Carina van mij.





Groetjes,
Lia

  



6 opmerkingen:

  1. Wauuuw Lia wat een prachtige Kerst taart heb je gemaakt en dan die koekjes lekkkeerrrr , wat een leuke ruil hebben jullie weer gedaan, wat het popje op mijn blog betreft gaat zeker lukken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, je taarten en vogelgebakjes zien er super uit! Wat een werk, je bent volgens mij ook altijd bezig of niet? En dan zo'n leuke swap-cadeautjes, de aardbeitjes met thee (leuk alles in thema) en het spinnetje! Leuk om te zien allemaal. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk zeg die vogeltaartjes. Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe maak je die nou? Je ziet ze namelijk steeds vaker op fairs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lia we gaan het gewoon missen straks de pakjes het wordt gewoon een ritueel. Ik ben zo onder de indruk van je bak kunsten. Wat zullen ze blij zijn op school met jou als moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lia,

    Ziet er goed uit, je Kersttaart!!


    …....... /)
    ……... ( , )
    ….….|░░░|
    ……..|░░░|☆ merry _(♥)_
    …..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
    .¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
    …¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
    …¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
    *♥*.

    Fijne Kerstdagen,
    Merry Christmas,
    Glaedelig Jul,
    Merry Christmas,
    Joyeux Noel,
    God Jul,

    Liefs van Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent volgens mij echt een top kokkin! Wat ziet het er weer prachtig uit allemaal. En het zal ook wel heerlijk smaken denk ik zo.
    Hele fijne dagen!
    XXX Ester

    BeantwoordenVerwijderen