woensdag 7 december 2011

Memobord en adventswap dag 6 en 7


Gister maakte ik bovenstaand memobord. Maar ik miste iets. Het was te saai. Mijn oog viel op de logo gesp die in de vitrinekast van mijn man lag. Hebbes, die was perfect.

De metalen lijst maakt het memobord wat stoerder. Nu vind ik het een stuk minder jammer dat ik de glasplaat die in deze fotolijst hoorde, heb laten stuiteren.  


Ik had beloofd wat leuks met de meiden en het buurmeisje te gaan doen. Ze waren er al snel uit en wilden graag een koekhuisje versieren.  Helaas ben ik vergeten de drie koekhuisjes samen op de foto te zetten. De buurvrouw heeft er een lichtje ingezet. Dat ik daar zelf nog niet aan gedacht had.

Hieronder kunnen jullie de cadeautjes van dag 6 en 7 van de adventswap zien.

Een hele mooie agenda. Ik ben helemaal verliefd op het stoffen kaftje dat Carina gemaakt heeft.


En een schattig stofje. Ik heb er al een bestemming voor in mijn hoofd.


En dit had ik opgestuurd.

Dag 6

Dag 7


Groetjes,
Lia

4 opmerkingen:

  1. Hoi Lia, ik vind het ook leuk om met jou advent swap mee te kijken.
    Wat een leuke koekhuisjes hebben meiden gemaakt. Groetjes Esther,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige creaties Lia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is grappig om je pakketjes ook weer terug te zien. Jij had je presentjes nog goed gefotografeerd dat heb ik niet met alles gedaan.....
    Nou ik ben ook blij met jouw pakjes elke keer weer een verrassing.
    Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmm wat een heerlijke snoephuisjes en leuke cadeautjes! Nou.. als jij m'n give-away wint, weet ik al dat er een houten hangertje in de tas komt en anders wil ik je alsnog eentje sturen hoor! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen