dinsdag 13 december 2011

Santa's Wonderland en adventswap dag 10 t/m 13


Het kerstdorp heeft weer een plekje gekregen op het dressoir. Vorig jaar was ik rond deze tijd hoogzwanger en zag ik het niet zitten om het dorp op te zetten.


Het zijn huisjes en popjes uit de serie Santa's Wonderland van Lemax. Aangevuld met wat beeldjes van Sugar and Spice van Lemax.









En ook de kerstboom staat.


De cadeautjes van de adventswap waren weer erg leuk. Een superleuk geurzakje, een mooi patroon, een leuk stofje en kerststempeltjes.





En deze cadeautjes verstuurde ik.





Iedereen nog een fijne dag!
Lia

4 opmerkingen:

  1. Wat een sfeervol kerstdorp zeg......leuk en die adventswap waar je aan meedoet is erg leuk..elke dag een presentje superleuk!!

    Ik ga je volgen,kom gerust eens bij mij langs als je zin hebt...

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lia weer bedankt voor je kadeautjes. Prachtig en alles gemaakt super hoor. Wat hebben je kinderen toch een super moeder en vast ook wel vader maar zo veel werk. Wat een plezier zullen zij daar aan hebben. Dat onthouden ze hun hele leven. Zal weer een foto plaatsen van de swap liefs carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb genoten van je foto's van het kerstdorp. Wij hebben er ook een opstaan, ik maak ook nog wel foto's binnenkort!
    En wat een leuke cadeautjes!!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Lia,wat schitterend en zo sfeervol.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen