zaterdag 17 december 2011

Voetbaltaart en adventswap dag 16 en 17


Vandaag hadden we een feestje waarvoor ik de taart had gemaakt. Mijn allereerste jongenstaart. Erg leuk om te doen, na alle taarten met veel roze en glitters.
Dit was een flinke taart van 50 cm bij 25 cm. Ik had nog nooit zo'n grote taart bekleed. En zat er een beetje tegen aan te hikken. Maar tot mijn verbazing ging het redelijk makkelijk.



Nog maar zeven weken en dan kan ik mijn tweede jongenstaart maken. Justin wordt dan 1 jaar. Wat voelt dat gek, z'n geboorte voelt als de dag van gister.

Hieronder de cadeautjes van dag 16 en 17 van de swap. Leuke knutselspulletjes.



En ik verstuurde het volgende.



Iedereen nog een gezellig weekend,
Lia

6 opmerkingen:

  1. Wat ziet de taart er mooi uit, goed gelukt hoor! Daar zal de jarige voetbalfan wel blij mee zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kunstwerk die taart, Lia! Daar mag je super trots op zijn. En ik neem aan dat ie ook héél lekker was....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een enorme taart wel erg mooi zijn ze vast blij mee geweest, wat een werk.
    weer bedankt voor je presentjes en een lekkere zondag groet Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige jongens taart, jaja de tijd gaat snel, kan me nog herinneren dat je schreef dat je zwanger was en dat jullie een zoon kregen, wat een leuke spulletjes hebben jullie elkaar gegeven, fijne zondag groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige taart LIa! En je jongste alweer bijna 1 jaar....de tijd vliegt echt zeg!
    Leuke swapkadootjes ook.
    Fijne zondag, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mjam, je taart ziet eruit om op te eten, goed gedaan! leuke cadeautjes ook, ik zag ze al bij Carina!
    Oh ja en over die thee-adventskalender, misschien een idee om nu al steeds 1 zakje van een nieuwe smaak aan de kant te leggen, heb je gelijk een excuus om allemaal nieuwe soorten te proberen!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen