vrijdag 6 januari 2012

Eerste verjaardag en kijkje in de verkeerskamer.


Gister werd mijn kleine man 1 jaar oud.  Wat een bijzondere dag blijft zo'n eerste verjaardag. Alle herinneringen uit het laatste jaar en de zwangerschap komen weer boven. Tenminste dat was bij mij bij alle drie de eerste verjaardagen van mijn kinderen.

Ik maakte een Cars taartje. Die gelukkig ook bij de jarige job in de smaak viel.



Voor wie het leuk vindt, een kijkje in het kamertje van de jarige.


Als je binnenkomt is dit het eerste dat opvalt. Is het voetgangerslicht niet geweldig? De mannetjes kunnen apart en samen branden.


Deze plankjes waren roze toen ze in de kamer van grote zus hingen. Nu doen ze denken aan voetgangersoversteekplaatsen.  



Ik kon geen wandlamp vinden die naar mijn zin was. En bedacht dat we er best eentje konden maken van een wieldop. En tot mijn verbazing vond ik op Marktplaats iemand die een nieuwe wieldop verkocht en maar twee straten verderop woonde.


Een snelwegplank leek me een leuk detail en ook nog eens erg handig. Mijn broer maakte deze plank en ik verfde hem. Leuke samenwerking.


Het memobord had ik al eerder laten zien. Had er lang over getwijfeld, maar ben blij dat ik hem gemaakt heb.



Iedereen een fijne dag en alsnog een geweldig mooi 2012 toegewenst,
Lia

14 opmerkingen:

  1. Een late gelukkige verjaardag voor je kleine mannetje! De taart zag er mooi en heerlijk uit :)
    En wat een mooi kamertje, zo helemaal in thema :) heel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lia, nog proficiat met deze eerste mijlpaal van je jongste! De taart en de kamer passen mooi bij elkaar. Wat een leuke details!

    Groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je zoontje, wat een mijlpaal he? Zijn kamertje is super, wat enig met dat stoplicht en die wieldop-lamp!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon z'n eerste verjaardag. Wat een heerlijk kereltje op de foto en wat heeft ie een geweldige kamer. Leuk dat stoplicht. Groetjes, Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog Gefeliciteerd en wat is hij een schattig jochie. Je taart en de kamer zijn super. Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte met jullie zoon ! Wat een geweldig leuke kamer heb je voor hem gemaakt. Mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je mannetje, wat een leuke kamer hebben jullie voor hem gemaakt en wat een ideeen daarin verwerkt. Je kan weer trots zijn op je werk.
    Zat net je zeepaardje te bekijken van de swap kan geenopening vinden wat een priegelwerk met die bochtjes super mooi hoor.
    En ja je taart zooooo leuk bijna zonde om deze op te eten. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi gemaakt die taart.
    Ik zou dat ook wel willen kunnen doen.
    Mijn zoontje is ook gek van Cars, dus ik ga tegen zijn verjaardag ook eens poging doen tot :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, nog gefeliciteerd!
    Wat een mooie taart heb je gemaakt, zonde om op te eten. En wat een leuk kamertje heeft hij, helemaal leuk.

    Trouwens, nog bedankt voor je reactie op mijn vraag:D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige taart en leuk kamer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Lia, je bent de eerste van de twee dames die reageerd op je gewonnen weggevertje bij mij, mail je even je adores naar mij zodat ik 1 speldenkussentje naar je kan sturen, fijne week lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Lia,

    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. 1 Jaar al weer, wat vliegt de tijd!

    Hij kreeg wel een leuke taart! En z'n kamertje..hardstikke leuk. Mooi allemaal die aparte dingen!!
    Daar is over nagedacht!!

    Leuk gedaan.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lia, alweer 1 jaar jullie zoon! en wat een prachtige kamer heeft hij! Leuk bedacht die stoplichten!

    BeantwoordenVerwijderen