maandag 6 februari 2012

Verjaardagsfeestjes en gewonnen Give away


Vorige week werd mijn kleine meisje 4 jaar. Vol trots vertelt ze nu aan iedereen dat ze groot is, want ze gaat naar groep 1. Dat wilde ze al een tijdje erg graag, omdat een schooldag veel langer duurt als een dagdeel op de peuterspeelzaal.

We vierden haar verjaardag op de echte verjaardagsdag met ons gezinnetje en de oma's en opa met een Hello Kitty taartje. De wensen waren een ballerina Hello Kitty en veel roze.


Vandaag vierde ze haar verjaardag samen met die van haar broer. Dat vraagt om nog twee taartjes. De wensen voor deze taart waren Dora, Diego en veel vriendjes.

Dora en Diego


Boots

Zwieber

Isa, Rugzak en Kaart

Benny

en Tico

En een Cars taartje.


Voor mijn eenjarige ventje.


Op de peuterspeelzaal wilde Isa graag op ijscakejes trakteren.  Hier kan je zien dat ik ze al eens eerder gemaakt had.


In de titel stond het al. Ik heb een Give away gewonnen. En nog wel een hele leuke. Omdat Esther van Hobby Es heel veel reacties op haar Give away had gehad, waar ik me niet over verbaasde, gaf ze ook nog twee speldenkussentjes weg. Is het geen plaatje? Esther nogmaals bedankt!


Ik kreeg er drie leuke magneetjes bij, die erg handig bleken te zijn voor de kalender die we voor de meiden gebruiken.


We gebruiken namelijk al twee jaar twee magnetische maandkalenders voor de meiden voor de huidige maand en de komende maand. Het zijn eigenlijk beloningsborden waarvoor ik zelf magneetjes maakte.
Tot vorige week streepten de meiden om en om de dag door met een stift. De magneetjes zien er een stuk vrolijker uit en het scheelt schoonmaakwerk van het bord en magneetjes. De meiden zijn ook enthousiast over de nieuwe magneetjes.


Groetjes,
Lia

8 opmerkingen:

  1. Hmmmm lekker en wat zijn ze Prachtig ( eigenlijk jammer om op te eten) de magneetjes heb ik trouwens bij de blokker gekocht, fijne week Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo je bent verwend! En je magneetbord is handig zo met die nieuwe magneetjes erbij, tja wat zal ik van je taartjes zeggen te mooi super leuk groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lia,
    Nu kom ik ook even bij jou kijken! Wat een leuke taarten. Prachtig! Daar zullen de kleintjes wel heel enthousiast over zijn.

    Wat fijn dat je geïnspireerd raakt door het kastjes-project, en dat je resultaten begint te zien. Heel veel succes ermee.

    Hartelijke groet, Nelleke (kastje-per-dag)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie taarten zeg...en ja dat is heel wat als je 4 jaar wordt een echte mijlpaal!!

    Wat een leuke give away heb je gewonnen, veel plezier ermee....

    Fijne week, groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak jij schitterende taarten, echt een plaatje. Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De taarten zien eruit om te smullen. Allemaal even mooi.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Lia, wat een prachtig blog heb je! Sorry dat ik wat laat reageer op je reactie op mijn blog, maar het boekje knip en vouwwerk is voor jou, ik ga het zo voor je opzoeken. Je mag je adres wel naar mij mailen op amzuidema at live punt nl
    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd!!!

    Wat een geweldig mooie Dora taart is dat!!! Keigaaf!!

    Zo mooi zag ik hem nog nergens!!

    Fijne week.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen