donderdag 29 maart 2012

Chloe's Closet taart


Voor een meisje dat drie werd mocht ik een Chloe's Closet taart maken.


Voordat ik de vraag kreeg of ik de verjaardagstaart wilde maken, had ik nog nooit van Chloe's Closet gehoord.
Mijn dochters waren nieuwsgierig naar de tekenfilm. Ze keken een keer en sindsdien zijn ze ook fan van de tekenfilm.


Chloe is het meisje bovenop de taart. Het eendje is haar knuffel genaamd Snoezige Wortel.

Op de taart kwamen ook vriendjes van Chloe.







Volgende week hoop ik weer een rondje lang alle leuke blogs die ik volg te maken. Deze week was er helaas geen tijd voor.

Vandaag begin ik aan de verjaardagstaart van mijn oudste die zondag 6 jaar wordt. En dat is echt geen 1 april grapje.
Tot nu toe was ik voor de kinderverjaardagen al weken van tevoren klaar met het uitdenken van de taart. En lagen de decoraties al ruim van tevoren klaar.
Dit keer lukte dat niet. Maar Sanne kwam gister uit school met een kleurenschema voor de taart. Is dat niet geweldig? Ik kreeg een blaadje papier met daarop alle kleuren die ze op de taart wil. En een papiertje met alle wensen voor de taart. Ze wil graag een strik op de taart, en verder hartjes, bloemetjes, vlinders en lieveheersbeestjes. Ik denk dat het een hele vrolijke taart gaat worden.

Groetjes,
Lia

7 opmerkingen:

  1. oooo wauwww Lia Prachtig, su66 met de voorbereidingen en fijne dag zondag. Groetjes Esther. p.s alvast Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Lia,

    Jij hebt waarschijnlijk een heel leuk gezinnetje. Al die mooie dingen die jij altijd voor de kindjes maakt. Die taart, daar ben je toch uren mee bezig? Het is een kunsttwerkje hoor. Die zou ik ook wel willen voor mijn verjaardag!
    Veel sucses met de volgende taart!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Lia,
    Namens Kids Workout Factory, eingenaar/producent van Chloe's Closet, wil ik je hartelijk danken voor dit grote compliment.
    Het doet ons goed dat jij en je dochter(s) Chloe en haar vriendjes zo leuk vinden dat ze 1 van je geweldige taart creaties waard is. Fantastisch gedaan!
    Heel veel kijk plezier en ik kijk uit naar de foto's van de volgende taart.
    Hartelijke groet,
    Henriette
    Kids Workout Factory
    Den Haag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, wat een geweldige taart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Lia,
    Wat een kunstwerk,echt geweldig gedaan! Mijn dochtertje Chloé wordt in november 2,ik stuur je tegen die tijd graag een bestelling haha!
    Groet,
    Stan
    (Kids workout Factory)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige taart! Mijn complimenten!


    http://quiltsvankippetje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je dochters verjaardag vandaag 6 jaar al een hele leeftijd. geniet er maar lekker van. En eh... we krijgen haar taart toch ook wel te zien he. Groetjes Carian

    BeantwoordenVerwijderen