vrijdag 23 maart 2012

Duifjes


Gisteravond had ik voor het eerst deze week tijd om wat te hobbyen. Ik koos ervoor om de duifjes af te maken, waaraan ik in december begonnen was.


Het patroon en het stofje kocht ik bij Atelier Bep . Meestal kies ik voor fellere vrolijkere gekleurde stofjes, maar ik viel direct voor dit stofje. 


De drie duifjes borduurde ik allemaal met een ander kleurtje.


Het was even puzzelen, maar uiteindelijk lukte het om de duifjes recht te laten hangen.


Iedereen een fijne dag. Ik ga van het mooie weer genieten!
Lia





6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk geworden! Ja, dat recht hangen is vaak een probleem he, heb je iets moois gemaakt, hangt het steeds scheef, haha. maar die van jou zien er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig, heerlijk hè dit weertje, fijn weekend groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi geworden! En helemaal leuk in de paastakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Lia,

    Jij maakt ook wel mooie dingen. Leuk dat je zoveel samen met je kinderen knutselt. Hopelijk lukken de kuikentjes een beetje en zijn ze niet te moeilijk voor hen. Leuke kamertjes heb je voor die meiden gemaakt...

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer toppie! Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen