maandag 30 april 2012

Oranje


Gisteravond maakte ik deze slinger af. Nog net op tijd voor Koninginnedag en ruim op tijd voor het EK. Deze oranjeslinger is een patroon van Septemberspring.

Er ligt al een paar weken een stapeltje oranje stofjes klaar en ik hoop daar snel mee aan de slag te kunnen. Zeker nu ik nog volop in de oranjestemming ben na zo'n zalige Koninginnedag met blije kindjes, heerlijk weer, veel vrolijke mensen, een lekkere oranje tompouce en leuke vrijmarkt aankopen.

Groetjes,
Lia


6 opmerkingen:

  1. Fijne koninginnedag!
    Leuk dat jullie dat zo vieren met de aangepaste spulletjes, dat is bij ons heel wat minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke slinger, heerlijk hé z'n dag. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, vrolijke slinger! En inderdaad... ook na vandaag nog te gebruiken! Op naar het EK!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lia,

    De slinger is prachtig!! Nogmaals dankjewel voor de foto! 1 van de komende dagen zet ik hem in de Gallerie.

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je slinger is erg leuk geworden die kende ik nog niet. Een hele klus weet ik, van de sint en piet slinger. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen