vrijdag 11 mei 2012

Schuren, verven en zagen

De naaimachine stond al klaar, maar toen bedacht ik dat ik toch wel erg graag eerst een ongezellig hoekje opgeruimd wilde hebben.
En opruimen betekende in dit geval dingen afmaken. Ik was een tijd geleden enthousiast begonnen met het verven van letterbakken en het schuren van een kastje, maar opeens had ik er totaal geen zin meer in en "verdween" dit alles in een hoek.

Eenmaal bezig had ik er toch weer veel lol in. Bloggen schoot erbij in, want als ik van het ene leuke blog naar de andere ga vergeet ik de tijd en blijft er een stuk minder tijd voor hobby over.

En nu hangt deze letterbak op de kamer van Isa


Hij is niet alleen voor de sier. Hij hangt boven haar speeltafel, waar ze altijd met de littlest pet shop diertjes speelt.


Op de kamer van Sanne hangt deze letterbak.


Ik had er voor de foto even snel wat ingezet. Ze is van plan mooie steentjes en schelpen te gaan zoeken.

De roze kast werd verder geschuurd en geverfd zodat hij nu in de stijl van de kamer van Justin is.


Van het stapeltje resthout, maakte ik deze vogeltjes.




Nu nog één letterbak en dan is het rommelige hoekje helemaal opgeruimd!

Groetjes,
Lia

10 opmerkingen:

  1. Wauww wat heb je weer Prachtig dingen gemaakt, Super, fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal ik weer zeggen te leuk! En die vogeltjes super leuk.
    Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker vrolijk! En een stoere kast! Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wat is alles super leuk geworden, ik word er helemaal vrolijk van. Fijn he creatief bezig zijn.
    Ene ja bloggen is heel leuk maar kost ook veel tijd.
    Fijn weekend groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn de letterbakken mooi geworden, wel veel werk al die kleine vakjes ;) De kast is een stoere blikvanger en ook het resthout heeft een leuke bestemming gekregen.

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi allemaal. Kan mij voorstellen dat daar wel eventjes werk aan was. Maar het resultaat mag er zijn.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat maak jij ontzettend leuke dingen Lia, ik kijk mijn ogen uit hier!

    fijn weekend, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maak jij leuke dingen! Die letterbak met petshopjes moet ik niet aan mijn dochter laten zien, want dan wil ze die ook, haha! Erg leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij toch altijd een bezig bijtje! Leuke dingen heb je weer gemaakt en wat hebben jou kinderen toch gezellige kamers zo!

    Groetjes, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een super bakken zeg. Heb jij die zelf gemaakt??? Ik bedoel dat dus getimmerd?

    BeantwoordenVerwijderen