vrijdag 25 mei 2012

Sprookjescamping en juichleeuwen kastjes


Afgelopen week knapte ik een kastje op voor beeldjes van de Sprookjescamping. In het kastje komen de beeldjes veel leuker uit dan staand op een plankje.
Het kastje is een kijkkastje van Ikea waar ik wat jaartjes terug meerdere van gekocht heb. Op het kastje is een schilderijlijst gelijmd.
Het kastje is bekleed met sprookjesvilt en graspapier uit een modelbouwwinkel.

Verder maakte ik een kastje voor juichleeuwtjes van de Xenos.


En maakte ik een begin met het opruimen van mijn hobbyspullen. Zo kwam ik onder andere deze belletjes en piepjes voor in speelgoed tegen. Jarenlang heb ik die uit kapot speelgoed gehaald om te hergebruiken. Wie kan ik daar blij mee maken?



Iedereen alvast een gezellig zonnig weekend!
Lia

5 opmerkingen:

  1. Leuk die kijkkastjes, helemaal in weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kastjes heb je gemaakt, fijn zonnig weekend .groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kastjes, heel leuk idee ook trouwens! En moest je niemand vinden voor die piepjes en belletjes dan stel ik me graag kandidaat ;) Veel groetjes Poppie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn voor jou. Mail me even je adres op mijnhobbyblog@gmail.com

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kastjes zijn leuk. En inderdaad komen de poppetjes daar goed in uit.ook voor het afstoffen ideaal. Mooi dat je al iemand hebt gevonden voor je speelgoed piepjes etc. Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen