donderdag 28 juni 2012

Kleine vaasjes


Tot mijn grote verbazing is mijn laatste berichtje een maand geleden geplaatst. Ik kwam al die tijd niet aan bloggen toe, maar heb wel tijd kunnen vinden om af en toe wat te haken. Meestal aan de tuintafel als de kinderen buiten spelen.

De meiden plukken graag bloemetjes, en ik wilde daar gezellige vaasjes voor hebben. Ik haakte daarom een jasje voor een klein vaasje dat niet al te mooi meer was en voor twee borrelglaasjes.


En toen had ik de smaak te pakken. Ik ging verder met kleine potjes die gevuld waren met kraaltjes. Deze doen het ook erg leuk als mini vaasje. Ik bleek ze in verschillende hoogtes te hebben, dat maakt het zelfs nog leuker.


Tja, kan ik mijn slingertje nog laten zien? Mijn oudste dochter maakte een mooi schilderij van een voetbalveld en een tribune.


En ik hing daar een lief slingertje van bloemetjes en knoopjes aan.


Veel voetbalgeluk heeft het niet gebracht.

Nog een fijne zonnige dag!
Lia

6 opmerkingen:

  1. Mooi en kleurrijk, die vaasjes. Jij hebt een toekomstig kunstenaar in huis? Zo een mooi schilderij!
    Fijn dat je meedoet aan mijn give away. En bedankt om een linkje te plaatsen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja een maand is zo om zeker met jonge kinderen, je vaasje zijn Prachtig daar word ik vrolijk van, het schilderwerk vind ik ook prachtig, bedankt voor je lieve berichtje, lieve groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vaasjes zo! Dat kleurt de boel vrolijk op! Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk je vaasjes! Staat wel heel vrolijk op je tafel. Leuk hoor.
    En de tekening van je dochter is mooi gemaakt, ja het voetbal was echt pet
    Nou groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk vrolijk, laat het zomer seizoen maar starten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vaasjes Lia! Heel erg fleurig!!!
    En de slinger is ook geweldig.
    Heb gelijk ook naar je souvernir winkel gekeken...wat Super superleuk zeg!
    kap hoor!
    fijn weekend
    liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen