maandag 2 juli 2012

Cadeautje voor de juffen


Aan het eind van het schooljaar geven de kinderen het liefst een zelfgemaakt cadeautje aan de juffen. Ik was inspiratieloos en ben op internet gaan zoeken. Op het blog van Olliebollies kwam ik leuke zeeppompjes tegen. En de meiden waren meteen enthousiast over dit idee. Hier vind je het betreffende bericht. 

De meiden vulden een grote zeeppomp (Action) met schelpjes. Plakten er een geprint etiket op waar ze een mooie tekening op gemaakt hadden. En versierde de zeeppompjes verder met vissen stickers (raamstickers ook van de Action).

Met als restultaat zes leuke cadeautjes voor zes lieve juffen.


5 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk geworden, daar zullen de juffies erg blij van worden, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ideetje. Daar waren de juffen vast blij mee.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje!! Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was net op zoek naar een leuk cadeautje voor een juf!! Wat leuk zeg, ik ga vanmiddag meteen kijken of ik de ingredienten ook hier in de buurt kan halen!
    Leuk log trouwens, ik kom zeker nog eens kijken bij je!

    BeantwoordenVerwijderen