woensdag 15 augustus 2012

Bloemenslingers en een vaasje


En ik haakte vrolijk verder. Het is gewoon verslavend. Even rustig in het zonnetje zitten is er niet meer bij. Of valt haken ook onder even rustig zitten?


Het patroontje voor deze bloemen vond ik bij Van de hak op de tak.


Zijn ze niet leuk met al die kleurtjes? Ik had nog wel meer kleuren haakgaren willen hebben.


In plaats van een koortje haken, gebruikte ik een lintje om ze op te hangen.


Op vakantie had ik deze kleine bloemetjes gehaakt. Het patroon van deze bloemetjes kwam ik tegen bij Huisje 9.
Ik wilde blaadjes tussen de bloemetjes en kwam uit bij een patroon van Ingthings.


Echte bloemetjes kunnen in dit vaasje. Het vaasje zelf is een potje van Dr.Oetker waar cupcake versiersels in zaten.





6 opmerkingen:

  1. De bloemenslingers zijn heel mooi. Mijn voorkeur gaat naar de bovenste. Ik ben er ook aan eentje bezig. Maar geraakt maar niet af... met te veel dingen tegelijk weer bezig...

    groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige bloemenslinger, heerlijk om met dit weer buiten in de schaduw te zitten haken, je vaasje is ook Prachtig, fijne dag, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, leuk geworden zeg! Dank voor je bronvermelding, liefs Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zjn ze leuk zeg vooral die eerste al leuk ter decoratie op een tas..... Lekker door rommelen groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk...ik wilde vandaag ook weer eens aan de haak gaan,maar het was hier zo spaans benauwd dat ik er even geen puf in had....

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen